Moowoodle, woocommerce Wordpress en moodle

Moowoodle, woocommerce Wordpress en moodle

door Patricia Hazemeijer -
Aantal antwoorden: 1

Hallo, ik heb mijn websites in wordpress gebouwd en mijn modules in storyline, deze wil ik als scorm pakket in moodle plaatsen en vervolgens aanbieden via mijn wordpress websites. Is hier een beschrijving van hoe dat moet? Ik heb al wel diverse plugins geïnstalleerd in wordpress en de de courses worden zichtbaar. Maar er klopt iets niet, iets heb ik hetzij bij moodle hetzij in wordpress fout gedaan. Ik weet niet welke bestandsnaam ik moet invoeren, of dat nodig is of dat hij dit uit de synchronisatie haalt, want immers is moodle gekoppeld aan mijn wordpress (moowoodle). Er zou na betaling, ook al is dat 0 euro toch een link moeten komen die leidt naar de moodle course (woommerce). Dit gebeurt niet. Waar zit dan de fout? Heeft iemand dit al eerder gedaan, misschien anders, ik hoor het graag.


Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Patricia Hazemeijer

Re: Moowoodle, woocommerce Wordpress en moodle

door Patricia Hazemeijer -

ik vraag me af of ik dan misschien bij het product het pad neer moeten zetten waar de cursus zich bevindt? zoals je een verwijzing maakt naar andere websites, nu dan naar moodle, maar hoe vind ik dan het pad naar de bewuste cursus? de exacte http://?!?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -