evaluatie e-learning

evaluatie e-learning

door Katrien Goossens -
Aantal antwoorden: 2

Hallo, we starten nog maar net op met e-learning in ons ziekenhuis dus we he hebben nog wat nood aan feedback. Ik zou graag op de startpagina een activiteit zetten waaronder we enkele vragen kunnen zetten (meerkeuze, open,...) om te polsen naar de ervaringen met e-learning. Welke mogelijkheden zijn er hiervoor met moodle? Een test is wrsch ook niet ideaal want het is niet de bedoeling dat ze hiervoor punten krijgen.

Bedankt voor de tips

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Katrien Goossens

Re: evaluatie e-learning

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Feedback is de standaardmodule die daarvoor voorzien is. 

Vooral de presentatie van de gegevens vind ik erg mager, maar er is een exportfunctie naar xls-bestanden.

Als die niet voldoet qua functionaliteit, zijn er andere modules, maar persoonlijk hou ik van de stabiliteit van de standaardmodules...

Verder in de standaardmodules is er de keuzemodule, voor heel eenvoudige dingetjes, en eventueel de databankmodule, maar dan is er wel erg veel werk aan om het op te stellen.

Misschien zijn er anderen hier die goed ervaringen hebben met plugins om enquêtes op te stellen?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -