Enquestes

Enquestes

per Christian Martinez Tafalla -
Nombre de respostes: 3

Hola,

M'agradaría saber com podría d'alguna manera obligar als alumnes a realitzar l'enquesta de qualitat, había pensat de fer que fins que no la fagin no puguin veure la nota, però no sé com, ja que no puc incluïr l'enquesta a l'apartat calificacions.


Moltes gràcies.

En resposta a Christian Martinez Tafalla

Re: Enquestes

per Juan Crespo -

Hola,

Potser puguis fer l'enquesta com activitat "condicionada". No sé quina versió de moodle tens, però és possible que ho puguis configurar en aquest sentit. No tens aquestes opcions que comente al final de la configuració?

Salutacions


--

Juan Crespo


En resposta a Juan Crespo

Re: Enquestes

per Christian Martinez Tafalla -

Hola Juan, gràcies per contestar. Tinc moodle 3.0 i a activitat condicionada sols puc restrigir l'accés a l'enquesta fins que no s'hagi superat un altra activitat, i el que m'interesa sería a l'inrevés, però clar, l'enquesta no compta com a activitat evaluable.


Salutacions


Christian

En resposta a Christian Martinez Tafalla

Re: Enquestes

per Juan Crespo -

Hola Christian,

Supose que tindràs que trobar alternatives pedagògiques. Intueix  que vols fer dues coses:

A) Que l'accés estigui restringit

B) Que aparegui en el "Qualificador"

L'opció A) és més fàcil. P.e. crea una activitat senzilla on hagin d'introduir algunes dades o enviar un fitxer que estigui relacionat amb el contingut o la gestió del curs.

L'opció B), que jo sàpiga, no hi ha opcions per fer-ho. Potser algun/a moodler si que té alguna idea. Pensa de totes maneres què vols que aparegui al qualificador i en funció d’això, pots buscar alternatives. 

Una alternativa: p.e., un cop fet el qüestionari, l'alumnat pot fer una captura i enviar-la com a tramesa, que si apareix al "qualificador". 


Tot dependrà dels teus objectius dins del disseny instruccional del curs moodle.


Salutacions


---

Juan Crespo

http://about.me/crespoju