ervaringen met partners

Re: ervaringen met partners

door Paul Baartman -
Aantal antwoorden: 2

Dank je Richard, heb ik veel aan.

is het zo dat tools4ever alleen samenwerkt met avetica? en dat je dan dus daar moet hosten?

iemand ervaring met avetica?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Paul Baartman

Re: ervaringen met partners

door Gemma Lesterhuis -
Foto van Heel behulpzame Moodlers

Ik werk nu bijna 5 jaar samen met Avetica en heb daar diverse omgevingen draaien. 

Qua up-time heb ik nooit te klagen gehad. Dit loopt soepel, Als ik merkte dat mijn omgevingen toch wel wat langzamer liepen óf ik krijg klachten, dan wordt ik telefonisch goed geholpen en zie ik ook snel verbetering.

Wat ik bijzonder prettig vind aan deze samenwerking is dat ik mij totaal geen zorgen hoef te maken of de servers, de installatie, upgrades, fouten in Moodle code of plugin installaties. Deze verantwoordelijkheid nemen zij geheel als je een hostingspakket bij hun afneemt. Hiermee "ontzorgen" ze mij op een groot technisch vlak, waardoor ik mij geheel op het technische en didactisch gedeelte van Moodle zelf kan richten waarmee ik organisaties weer kan ontzorgen met praktische adviezen bij inrichting en didactische toepassingen.

De klantenservice van Avetica krijgt voor mij de complimenten voor het geduld en de tijd die ze voor je nemen.
Telefonisch heb ik alleen contact bij urgente zaken of wanneer afstemming nodig is voor een upgrade of installatie, voor de rest loopt het allemaal via hun eigen ticketsysteem waar ik een mailtje naar toe kan sturen. De tickets worden - afhankelijk van drukte en vraag - snel afgehandeld, maar je hebt altijd inzicht in de status en/of je kunt bellen naar ze.

WIl je meer weten? kun je me gerust even bellen 06-46978702



Gemiddelde van de beoordelingen:  -