[Hulp gezocht] Externe databank koppeling

[Hulp gezocht] Externe databank koppeling

door Wouter Matthee -
Aantal antwoorden: 1

Beste,

Achtergrond informatie
Ik heb een Moodle website met versie 1.9 met 3000+ gebruikers en ongeveer 800 oefeningen in de QuizPort module. De gebruikers en oefeningen heb in gemigreerd en geïmplementeerd in Moodle 2.6.2 in de TaskChain module.


Via een externe databank wil ik nieuwe gebruikers toegang geven tot mijn Moodle website.


Echter heb ik het volgende probleem:

  • Gebruikers die in de externe databank staan kunnen inloggen in mijn Moodle 2.6 website.
  • Echter als een gebruiker zijn gegevens of wachtwoord aanpast, wordt deze wijziging niet in de externe databank opgeslagen.

Op een test domein heb ik een schone installatie van Moodle geïnstalleerd. En mijn externe databank gekoppeld, alle wijzigingen die gebruikers daar doen, worden wel opgeslagen in de externe databank. Nu vermoed ik dat er bestanden van mijn gevulde Moodle website beschadigd of corrupt zijn geworden. Wie kan me hierbij helpen? Of heeft advies hierin?

Groet,

Wouter


Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Wouter Matthee

Re: [Hulp gezocht] Externe databank koppeling

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Ik zou denken aan een rechtenprobleem: heeft de databank gebruiker van Moodle het recht om wijzigingen aan te brengen in je externe databank of heeft die alleen lezenrecht?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -