Correcció individual

Correcció individual

per Eulàlia Franquesa-Niubò -
Nombre de respostes: 4

Hola a tothom

No sé si hi ha algna manera d'anar avaluant a un/a alumne/a de forma individual.

per exemple, algú ha resentat 6 tasques amb retard per la raó que sigui, a l'hora d'avaluar-lo cal anar tasca per tasca?

Gràcies

Eulàia

En resposta a Eulàlia Franquesa-Niubò

Re: Correcció individual

per Roger Domínguez Argemí -

Hola,

El mòdul Tasca (Assignment/Assign) permet dur a terme una avaluació individual o grupal. El professor pot decidir el nombre d'intents que permet als estudiants (el nombre de trameses), manualment, o automàticament fins a obtenir una qualificació d'aprovat. En qualsevol cas, si no vols avaluar les sis tasques per separat pots editar la nota final directament al llibre de qualificacions.

http://docs.moodle.org/26/en/Assignment_settings

Salut

RD

En resposta a Roger Domínguez Argemí

Re: Correcció individual

per Eulàlia Franquesa-Niubò -

Hola

Gràcies Roger per la teva resposta, però jo no preguntava això.

Quan entres a una tasca X i cliques Visualitza/qualifica les tasques, entres a una pàgina on hi ha els alumnes. Segons els filtres que hi posis o qualificació ràpida o no, podràs avaluar d'una manera o una altra, però sempre està avaluant la tasca X.

El que jo pregunto és si una alumna/e A, li puc avaluar en una mateixa plana o el que més si assembli, les  tasques X, Y i Z.

Si el que m'has contestat era això, no ho he sabut interpretar.

Bon dia

Eiulàlia

En resposta a Eulàlia Franquesa-Niubò

Re: Correcció individual

per Roger Domínguez Argemí -

Hola Eulàlia,

Quan et referèixes a qualificar diferents tasques (x, y, z...) des d'una mateixa pàgina, has d'entendre que seran tasques independents, amb entitat pròpia, i per tant per defecte les hauràs d'avaluar per separat, ja que cada tasca s'avalua des de la mateixa activitat. Si tens tres tasques diferents les hauràs d'avaluar cada una per separat des de la mateixa activitat.

L'única opció que tens de qualificar les diferents tasques des d'una mateixa pàgina és el Llibre de qualificacions. Si actives l'edició des del Llibre de qualificacions del curs podràs editar la nota de les diferents tasques realitzades per un mateix alumne.

https://docs.moodle.org/all/es/Libro_de_calificaciones#Alterando_las_calificaciones

Salutacions,

RD