Konkrétně se mi jedná o řešení naší situace, kdy např. ICT se učí ve třech třídách, každá třída je rozdělena na dvě skupiny a každou skupinu má jeden učitel.
Díky za názory.
- ještě před začátkem výuky všichni zainteresovaní učitelé dají podklady a materiály a společně (rozuměj jeden z nich - jako vždy při skupinové práci ) sestaví kostru kurzu
- z této kostry je pro každého učitele vyrobena kopie
- v rámci této kopie si každý učitel může své žáky rozdělit do skupin (např. po třídách), případně si nechat udělat další kopie
- Doplňování kostry kurzu o další studijní materiály a moduly činností si každý učitel řeší v průběhu roku ve svém kurzu. Přizpůsobuje obsah kurzu nastavenému tempu, svému pojetí výuky apod.
- na konci roku se všechny kurzy proběhnuté kurzy přesunou do kategorie Archív
- před začátkem nového roku se sestaví znovu kostra upravená podle zkušeností z uplynulé výuky a jede se nanovo (GOTO 1)
Je proto třeba najít zdravý kompromis mezi krajními póly - každý si učí podle sebe (samozřejmě v rámci školního resp. vzdělávacího programu) X všichni učíme podle předepsané osnovy. To zase souvisí s tím, jaké poměry panují u vás na škole.
Sám bych uvítal další zkušenosti od kolegů - jak je to u vás? Jste Moodle sólisti? Jak se vám daří spolupracovat s kolegy na tvorbě společného obsahu?
--mudrd8mz
Tento příspěvek ve fóru byl odstraněn
Právě se pokoušíme vytvořit jednotný kurs, kde učí celkem cca 10 vyučujích, každý jinou skupinu.
Řeším problém, jak nastavit aby:
- systém byl jednotný (máme společné materiály, zadání i termíny odevzdávání úkolů)
- aby měl každý vyučující někde nějaké své místo např. když chce vypsat své vlastní konzultace, popř. vložit informaci jen pro své studenty.
Jediné, co mne napadá je udělat pod vlastními tématy kursu téma Učitel A, téma učitel B ... ale bude to nepřehledné.
Nemáte lepší nápad?
Asi bych zkusil využívat tzv. seskupení. Pro každého učitele nebo možná pro každou skupinu (to záleží na vaší konkrétní situaci) bych si vytvořil seskupení a pokud by nějaký učitel ctěl přidat materiál, který bude platný pouze pro jeho studenty, tak ho zobrazí pouze danému seskupení studentů.
Já osobně toto využívám, když učím sám více paraleleních tříd. Když jim např. zadám úkol, tak je zadaný např. na 7 dní od zadání. Pak nastavím odevzdání pro každé seskupení zvlášť. Nebo když zadám nějaký speciální úkol pro nějakou třídu, který se jiných tříd netýká, tak opět využívám seskupení