Řešíme z kolegou tento problém: V rámci mezipředmětových vztahů (např. ICT a dějepis) má student vypracovat úkol. Ten odevzdá jako online úkol. Lze nějakým způsobem tento úkol hodnotit pomocí více známek, tzn. z pohledu učitele ICT a z pohledu učitele dějepisu? Známky se potom zprůměrují, v lepším případě by se dala nastavit priorita pro hodnocení.
Zrovna tohle jsem řešil minulý týden a dospěl jsem k názoru, že to nejde , a že to vlastně nepotřebuju. Tento týden jsem zjistil, že to valstně asi potřeba bude.
Nejké nápady?
Co tak vytvorit paralelne aktivitu typu offline zadanie. Jeden ucitel ohodnoti jedno zadanie a druhy ucitel druhe zadanie. V znamkach mozete tieto dve zadania dat do jednej kategorie a v nej nastavit co je potrebne.
Podle historie používáte Moodle 2.x, proto budete moci využít na podobné problémy (více hodnotitelů, více oponentů) workshop!
Odevzdání úkolů je v podstatě stejné, v nastavení nepovolíte vzájemné hodnocení. oběma učitelům přidělíte všechny studenty k hodnocení a máte to. Určitě stojí za vyzkoušení.
Zdraví B.Havel
Určitě to jde a dokonce několika způsoby. Souhlasím s Bohumilem v tom, že to je jeden z ukázkových use-case modulu Workshop (vypněte vzájemné hodnocení, roli Student odeberete oprávnění hodnotit a naopak jej necháte pouze roli učitel). Na druhou stranu nejde úplně o typické užití, takže - pokud workshop neznáte - může vám toto řešení připadat trochu krkolomné.
Alternativou je pak vytvořit si v Klasifikaci dvě ručně vytvořené položky hodnocení a nechat oba učitele, aby známky vyplnili do svého sloupečku přímo v Klasifikaci (Gradebook). Tam lze potom řešit i průměrování a další operace.
Alternativou je pak vytvořit si v Klasifikaci dvě ručně vytvořené položky hodnocení a nechat oba učitele, aby známky vyplnili do svého sloupečku přímo v Klasifikaci (Gradebook). Tam lze potom řešit i průměrování a další operace.