Podmíněné zobrazování

Podmíněné zobrazování

autor Viliam Staněk -
Počet odpovědí: 2
Zdravím všechny, měl bych nějaké otázky týkající se systému. Budu rád, pokud mi je někdo zodpoví, protože jsem de facto začátečník.

1. Rád bych věděl, jestli je možné zobrazovat lekce podmíněně? Abych to vysvětlil - subjekt, pro který pracuji má představu, že student má zobrazenou lekci, na jejímž konci je test. Teprve poté, až ho student úspěšně vykoná, zpřístupní se mu lekce následující (tzn. její studijní materiály). Tímto způsobem by pak měl projít celým kurzem. Moje otázka tedy zní, jestli je možné nastavit Moodle tak, že tento proces běží automaticky u každého studenta (a každý student tím pádem může teoreticky být v jiné lekci)? Anebo je nutné celý kurz nějakým způsobem časově ohraničit, např. týdenním uspořádáním? Vím, že by to tak asi šlo, ale jde mi o to, aby byl kurz pro studenty co nejvíc časově flexibilní.

2. Druhá věc je podstatou podobná - jestli je v rámci jedne lekce možné podmínečně zobrazovat jen určité části (např. studijní materiály v .pdf), zatímco přístup k jiným materiálům či datům v rámci lekce je podmíněn např. úspěšným testem. Konkrétní příklad: pokud student nevykoná úspěšně test v limitu, před dalším pokusem by se mu měly zobrazit speciální cvičení v .pdf, která jej na druhý pokus připraví. Vím, že asi by to šlo obejít klikáním na "skrýt", ale zajímalo by mě, jestli lze tento proces zautomatizovat.

Díky moc za případné odpovědi.
Počet hodnocení: -
V odpovědi na Viliam Staněk

Re: Podmíněné zobrazování

autor Peter Svec -

Vsetky spominane vlastnosti bude mat Moodle vo verzii 2.0 pod nazvom Conditional activities. Ako to funguje si mozete pozriet na nasledovnych videach:
http://cvs.moodle.org/contrib/docs/en/conditional_activities/conditional-students.swf?view=co
http://cvs.moodle.org/contrib/docs/en/conditional_activities/conditional-editing.swf?view=co