Aparença dels blocs

Aparença dels blocs

per Gema Fernandez Jara -
Nombre de respostes: 2

Hola a tots! Des de fa uns mesos estic treballant amb Moodle i em sorgeix, entre d'altres, un problema d'aparença que no sé com solucionar.

Em passa a les activitats anomenades "lliçons", que quan s'obre per a realitzar-la, surt tallada a la part dreta; és a dir, com si hi hagués una altra cosa que talla el text d'intruccions de l'activitat que he afegit.

Gràcies i salutacions a tots!

En resposta a Gema Fernandez Jara

Re: Aparença dels blocs

per Orestes Mas -

Possiblement això et passa perquè el teu contingut té una amplada fixe i no hi cap a l'espai que el Moodle dedica al contingut de la lliçó.

Jo també ho he observat, i segurament és un bug que ja arreglaran. Mentrestant pots provar les següents solucions provisionals:

1) Fes un zoom en el navegador per tal de fer més petit el contingut de la pàgina. En firefox es fa amb «control» i «-»

2) Si el contingut de la teva lliçó inclou alguna taula, mira de fer-la més estreta.

3) Si no inclou cap taula, mira si pots arreglar-ho posant tot el contingut dins d'una cel·la de taula suficientment estreta com perquè càpiga sencera a la pàgina.

 

A veure si hi ha sort.

En resposta a Orestes Mas

Re: Aparença dels blocs

per Gema Fernandez Jara -

Hola Orestes!

Moltes gràcies; al final la solució més addient ha estat l'última, perquè amb el zoom es quedava igual però meś gran o més petita la pàgina.

És una sort que hi sigui aquesta comunitat i que hi hagi gent que ajudi tant!