Problemes a l'hora de pujar archius amb moodle

Problemes a l'hora de pujar archius amb moodle

per Gerard Garcia -
Nombre de respostes: 2

Bones a tothom:

Soc nou a moodle i apart de gestionar be els permisos el adminitrar usuaris i el lloc moodle mes o menys ja m'en estic sortin. El problema hem be cuan intento pujar archius dirtectament en moodle no em deixa, tampoc a crear carpetes. Ho he de fer tot vias FTP. y la majoria de archius que he poujat a la seba carpeta corresponent tot via ftp no em deixa utilizarho hem dona aquest error:

"Error al copiar archivos"

Tenin amb compte que soc nou en moodle y que el sistema no hem deixa crear ni pujar archius directament, que es el que mostren directament en tots els tutorials i cuaderns de aprendisatge de moodle, com solventar aquest problema encara no m'ho ha mostrart ningun.

Agrairia que algú hem pogues ajudar.

Gracies!

En resposta a Gerard Garcia

Re: Problemes a l'hora de pujar archius amb moodle

per Antonio Piedras -
Mira els permisos de la carpeta moodledata que es on moodle penaj els fitxers dels usuaris.
Aquesta carpeta ha de tenir permisos de lectura, escriptura i execució per tots els usuaris.
En un servidor amb sistema operatiu linux això ho podràs fer des d'un terminal/consola amb l'ordre:
chmod -R 0777 moodledata

Per a més informació consulta la documentació que està a:
http://docs.moodle.org/en/Installing_Moodle

Salutacions

En resposta a Antonio Piedras

Re: Problemes a l'hora de pujar archius amb moodle

per Gerard Garcia -

Hola Antonio:

El qiue pasa esque ja els tinc en 777.. Per ser exactes, puc pujar archius sense cap problema.. el que no puc fer es: mourels de una carpeta a una altra desde moodle, descomprimir .zip directament, i scorms que m'han deixat que funcionen perfectament en la plataforma, pero en un altre servidor, no em deixa enllaçarlos directament com una activitat, hem diu que el fitxer te problemes, pero ja ha set testat en una altra plataforma moodle, despres de seleccionar archiu lhi dono a guardar canvis i ja m'informe de que el archiu te problemes.