El tema gràfic es perd amb F5

El tema gràfic es perd amb F5

per Joan Miquel Villaró -
Nombre de respostes: 7
Situació:
  • moodle 1.9.9 instal·lat en servidor de pagament CDmon
  • tema gràfic "fandango"
Problema:
  • navegació amb Explorer correcta
  • navegació amb Firefox / Chrome... correcta fins que es prem F5 per refrescar alguna pàgina. Aleshores el tema gràfic es "corromp" i apareix la pàgina en "html pelat". No passa sempre però passa massa sovint.
  • passa el mateix amb qualsevol altre tema gràfic
  • no passava el mateix amb el web instal·lat al phobos
  • deixant de banda que prefereixo Firefox a Explorer, el curs vinent els alumnes navegaran amb la Linkat, per això m'aniria bé resoldre el problema
  • des de CDmon em diuen que altres moodles instal·lats en el seu servidor no tenen aquests problemes
Pregunta:
  • podria ser conseqüència d'una mala instal·lació del moodle ? convindria reinstal·lar-lo ?
Si voleu comprovar-ho:
web nou al CDmon: http://www.joanmiquelvillaro.net/moodle
web antic al phobos: http://phobos.xtec.cat/jvillaro

Gràcies per endavant.
En resposta a Joan Miquel Villaró

Re: El tema gràfic es perd amb F5

per Raül Fernández -
Hola Joan, ara mateix NO està carregant els CSS dels temes.

Suposo que el teu navagador encara té a la memòria cau el tema, però al fer F5 carrega realment el que hi ha : "res".

Així que crec que pot ser un problema del tema que fas servir. Proba de posar l'estandard, buida la caché del teu navegador i torna a comprovar els resultats.
En resposta a Raül Fernández

Re: El tema gràfic es perd amb F5

per Joan Miquel Villaró -
He fet el que recomanes (posar estàndard, buidar caché i provar-ho).
Al principi ha semblat que anava bé. Tant el tema estàndard com el fandango quan l'he tornat a provar han respost bé després de prémer F5. Només ha fallat un parell de vegades en desenes de proves amb F5.

PERÒ: he canviat de PC per provar-ho amb el Netbook que tindran els alumnes i m'ha tornat a fallar.
He repetit el procés (posar estàndard i buidar caché) i torna a fallar quan premo F5.
En resposta a Joan Miquel Villaró

Re: El tema gràfic es perd amb F5

per Raül Fernández -
Hola, ara mateix jo ho veig bé, i per més que re-carrego la pàgina, continua veient-se bé.

Havies (mal)carregat la pàgina amb el netbook?
Has provat de fer Ctrl + F5 ? (això força a carregar la pàgina sense fer servir caché)

Bé, ara crec que es beu tot bé. Si vols pots fer servir la pàgina http://browsershots.org/ per comprovar com es veu la teva pàgina des d'altres nevagadors.
En resposta a Raül Fernández

Re: El tema gràfic es perd amb F5

per Joan Miquel Villaró -
Moltes gràcies Raül per la teva ajuda.

Molt interessant la pàgina browsershots.org. No la coneixia.

Sí he provat de fer ctrl + F5 però el problema continua reproduint-se al netbook.

Preguntes:
  • El problema sembla haver-se solucionat (llevat del netbook) però m'agradaria entendre perquè. És necessari córrer la pàgina amb el tema estàndard perquè "s'estabilitzi" ? Vaig canviar el tema gràfic massa ràpid ?
  • Per què amb l'explorer no fallava ?
  • I la "pregunta del milió": Per què em continua fallant al netbook quan premo F5 ? Sembla il·lògic que sigui un problema de maquinari o de sistema operatiu... Pot ser que em passi només amb el meu netbook ?

En resposta a Joan Miquel Villaró

Re: El tema gràfic es perd amb F5

per Raül Fernández -
Hola Joan,
El fet de posar l'estandard no es res més que per a descartar possibles errades en un tema fet per tercers. A més al fer el canvi de tema, es torna a carregar tot en caché.

Continuu pensant que el problema és que al navegador del netbook encara hi ha alguna cosa en memòria. Has provat d'instal·lar i fer servir algun altre navegador al netbook?
En resposta a Raül Fernández

Re: El tema gràfic es perd amb F5

per Joan Miquel Villaró -
Sí, he instal·lat diversos navegadors i amb tots em passa el mateix.
L'únic que no em falla és l'Explorer.
De moment vaig treballant amb el de 15'', que després de les teves indicacions em va bé.
Quan pugui ho provaré amb altres netbooks i us diré si trobo algun indici més.
Gràcies.
En resposta a Joan Miquel Villaró

Re: El tema gràfic es perd amb F5

per Joan Miquel Villaró -
Problema resolt !

Finalment tot era conseqüència de la capacitat de resposta del servidor.
He hagut d'ampliar el pla d'allotjament per millorar la resposta de la base de dades, i al moment el problema gràfic ha quedat resolt.

Gràcies a tots.

JMV