W edytorze nie wsykakują okienka.

W edytorze nie wsykakują okienka.

Napisane przez: Agnieszka Marciniak ()
Liczba odpowiedzi: 11
Zainstalowałam Moodle, dodaję w edytorze zasób,niestety nie wyskakują mi okienka (tabela obraz, emotikon itp.) Tworząc ten post tutaj okienka wyskakują. Jak mam włączyć u siebie wyskakiwanie okienek?
Z góry dziękuję za pomoc - jestem początkująca uśmiech
Zaznaczam, że zainstalowałam wersję 1.8.11+
W odpowiedzi na Agnieszka Marciniak

Odp: W edytorze nie wsykakują okienka.

Napisane przez: Jadwiga Prawdzik ()
Przede wszystkim zapoznać się proszę z panelem administracyjnym. W panelu tym należy wybrać zakładkę Wygląd, następnie Edytor HTM i w polu Użyj edytora HTML nie może być pusto.
W odpowiedzi na Jadwiga Prawdzik

Odp: W edytorze nie wsykakują okienka.

Napisane przez: Agnieszka Marciniak ()
Już to sprawdzałam, edytor jest włączony.
W odpowiedzi na Agnieszka Marciniak

Odp: W edytorze nie wsykakują okienka.

Napisane przez: Jadwiga Prawdzik ()
W takim razie: zakładka 'Uczestnicy' i w swoim profilu i innych nauczycieli, uczestników Moodle wybrać 'Modyfikuj profil', włączyć 'Zaawansowane' i wybrać w polu 'Edytując tekst' opcję jak na zrzucie, zapisać zmiany. Powinien pokazać się edytor HTML Powodzenia.
Załącznik ($a)
W odpowiedzi na Jadwiga Prawdzik

Odp: W edytorze nie wsykakują okienka.

Napisane przez: Agnieszka Marciniak ()