Hi Emma,
Just wrote that this plugin does work on Moodle 4.5. 😉
Hi Emma,
Just wrote that this plugin does work on Moodle 4.5. 😉
The latest version of StudentQuiz works perfectly for me on a Moodle 4.5 (Build: 20241007) site!
Hi Mary!
1.- It would be strange that the atto embed question plugin should be installed and the filter embedquestion plugin NOT installed on Peter's Moodle site! Anyway, just to make sure, if that is the case (I've tried it), then it is possible to try to insert a question by using the Embed question button on the Atto editor, and things seem to work, and the relevant code is indeed displayed, but when saving the page, the code still appears as code, not as a question, see screenshot below. When Peter says "But nothing is happening." what does he mean exactly? No code is displayed? Can he save the page?
2.- I agree with you that the "Iframe description" field should not appear in the box, as can be seen in this screenshot. Probably due to some customisation of Peter's Moodle site?
Philippe,
Oui, tu peux avoir un peu honte et t'excuser de nous avoir fait perdre du temps à tenter de t'aider.😵💫En ce qui me concerne, étant un joyeux retraité(*) j'ai plein de temps à perdre, donc ce n'est pas grave.
Ton problème était tellement évident que je n'ai même pas pensé à te demander d'aller promener ta souris sur les items de la liste déroulante pour faire apparaître l'ascenseur.
"je devais être trop impatient" C'est en effet ton problème... tu découvres Moodle et tu es comme un jeune chien fou ... il va falloir te calmer, sinon tu risques d'épuiser les bonnes volontés qui veulent t'aider.
Joseph
(*) ... et joyeux contribuable également.