Moodle com a pàgina web d'una associació privada

Moodle com a pàgina web d'una associació privada

per Gerard Romo -
Nombre de respostes: 0

Hola Gent!

Pertanyo a una associació molt lligada a Ensenyament i tenim la intenció de dinamitzar la nostra web, de forma que esdevingui un modern portal de comunicació i intercanvi de informació entre els nostres socis i visitants en general, semblant  a aquest mateix portal de Moodle, que m'imagino que està fet fent servir Moodle.

Hem pensat de construir el nostre nou portal amb Moodle, per a gaudir-ne de tot el seu potencial (seccions, enviar correus als socis, forum, àrees restringides, wiki...).

1.Jo ja sé que cal un servidor d'internet amb PHP dinàmic, algú em  podria recomenar un servidor d'internet privat  que ofereixi un servei d'Hosting que s'adeqüi a les necessitats de Moodle i sigui de confiança?

2.Xtec ofereix Hosting amb PHP dinàmic a professors i Instituts, sabeu si també ofereix Hosting per a Associacions de professors?

3.Penseu que Moodle és la millor opció per a generar un portal d'internet dinàmic o em recomeneu que explori alguna altra opció més específica?

Agrairé de veritat qualsevol orientació.

Moltes gràcies pel vostre temps, i felicitats per mantenir aquesta comunitat tant viva (una de les raons per voler treballar amb Moodle és veure que darrera hi ha una comunitat de gent tant emprenedora com vosaltres) 

Gerard.