Zelf zou ik graag de volgende Moot organiseren. Ik kan het niet in mijn eentje doen en ik zou daarin graag met een aantal mensen willen samenwerken (reacties in dit forum).
Het moet gezegd dat Kris en Lieve de standaard hoog hebben neergezet. Er zal dus veel te doen zijn en alle hulp is welkom.
Op de MoodleMoot website zijn een aantal ideeën geopperd voor een volgende keer:
- Het zou twee keer per jaar moeten
- Het zou vroeger op de dag moeten beginnen
Zelf ben ik niet echt een voorstander van beide ideeën. Ik denk dat het juist speciaal is omdat het maar één keer per jaar georganiseerd wordt. Voor mij was het relatief makkelijk om te komen omdat ik niet een hele dag school hoefde te missen. Mijn werkgever zou twee keer per jaar een volle dag een beetje gortig vinden denk ik.
Het is een goed idee om elkaar vaker te zien, maar dan zou ik persoonlijk (naast de jaarlijkse Moodle Moots) voor een andere organisatievorm kiezen. Misschien is het een idee om in zowel Nederland als België een platform te starten voor scholen die Moodle gebruiken. Een aantal taken die goed zijn voor het algemeen belang (vertalen, PR, ontwikkelen van content, ....) zouden dan door zo'n platform geregeld kunnen worden. Wat vinden jullie van dit idee?
). Wij hebben dit jaar ook bewust gekozen om pas om 15 uur te beginnen, omdat we toch in de eerste plaats onze lesopdracht hebben; dat de Moot voor sommigen wat uitliep, tja...
(voor vele deelnemers aan de Moodlemoot van vorig jaar zelfs een pak dichter dan Kapelle-op-den-Bos?)