El curs passat vaig fer el curs de moodle de l'xtec. Vaig fer algunes activitats al modle del centre on estava. Ara estic en un centre on no hi ha moodle i tots els passos que he fet per mirar d'aprofitar els materials del curs passat i per fer-ne de nous han obtingut la mateixa resposta. Tot ha d'estar penjat al moodle del centre. Però dins del centre les responsabilitats per a aquest curs estan assignades i no hi ha possibilitat que ningú assumeixi l'administració del moodle. Així que plantejo si puc demanar d'activar un curs dins del moodle català, mentre al meu centre no se n'administri cap i poder fer jo d'administradora d'aquest curs.
Hola Mercè.
Entenc que el que necessites és un espai moodle que tu mateixa puguis administrar fins que el teu centre s'aclareixi sobre què vol fer amb Moodle, seria això, oi?
En aquest curs de moodle en català no es poden donar permisos perquè en realitat estem dins de moodle.org, el lloc web del projecte, i els facilitadors només tenim permisos d'edició (editing teacher) just en aquest curs. En la resta de cursos tenim el rol d'estudiant.
Així que el millor és que aconsegueixis un espai moodle per a tu soleta, de manera gratuïta, te l'administris (pugis els usuaris, creïs o restauris els teus cursos, etc) i disfrutis de la llibertat de ser la teva pròpia administradora. Oi que és això?
La solució és http://www.keytoschool.com/, un lloc web on et "regalen" un moodle de darrera generació, amb una pila de recursos i activitats que mai estaran a agora, per a tu soleta amb el rol d'admin: tu li poses l'idioma que vulguis (espero que el català
), el tema que desitgis i veuràs com n'és de fàcil de fer anar. La web és en anglès però és molt senzill de registrar-s'hi de manera gratuïta i de tenir el teu propi espai. Disfruta'l!
Per cert, quan el dominis, afegeix-t'hi un Mahara:
Entenc que el que necessites és un espai moodle que tu mateixa puguis administrar fins que el teu centre s'aclareixi sobre què vol fer amb Moodle, seria això, oi?
En aquest curs de moodle en català no es poden donar permisos perquè en realitat estem dins de moodle.org, el lloc web del projecte, i els facilitadors només tenim permisos d'edició (editing teacher) just en aquest curs. En la resta de cursos tenim el rol d'estudiant.
Així que el millor és que aconsegueixis un espai moodle per a tu soleta, de manera gratuïta, te l'administris (pugis els usuaris, creïs o restauris els teus cursos, etc) i disfrutis de la llibertat de ser la teva pròpia administradora. Oi que és això?
La solució és http://www.keytoschool.com/, un lloc web on et "regalen" un moodle de darrera generació, amb una pila de recursos i activitats que mai estaran a agora, per a tu soleta amb el rol d'admin: tu li poses l'idioma que vulguis (espero que el català
Per cert, quan el dominis, afegeix-t'hi un Mahara:
Hola, Joan,
Sóc nova en això de Moodle i aquesta informació m'ha anat fantàsticamentt bé. He fet la sol·licitud i Ja disposo de l'espai moodle de keytoschool, ara bé, l'única llengua que hi ha és l'anglès, no he sabut pas veure que puc escollir el català, que és el que m'interessa.
A veure si em podeu ajudar, que vaig perduda
gràcies
Sóc nova en això de Moodle i aquesta informació m'ha anat fantàsticamentt bé. He fet la sol·licitud i Ja disposo de l'espai moodle de keytoschool, ara bé, l'única llengua que hi ha és l'anglès, no he sabut pas veure que puc escollir el català, que és el que m'interessa.
A veure si em podeu ajudar, que vaig perduda

gràcies
Hola Joan,
He intentat donar-me d'alta per crear-me un espai Moodle. M'he donat d'alta, però alhora de crear el meu espai tinc un problema.
M'ajudes?
He intentat donar-me d'alta per crear-me un espai Moodle. M'he donat d'alta, però alhora de crear el meu espai tinc un problema.
| |
Control PanelHelp
Check List:
Name servers have been changed for my domain Our nameservers are NS1.KEYTOSCHOOL.COM and NS2.KEYTOSCHOOL.COM Your domain must point to these nameserver in order to continue. Domain Name: * |
M'ajudes?
Hola,
M'ha passat el mateix que a en Ferriol. A més he enviat dos cops el missatge per a què se m'enviï un enllaç i no he rebut cap correu per fer-ho.
Dec fer alguna cosa malament,
Mercè
M'ha passat el mateix que a en Ferriol. A més he enviat dos cops el missatge per a què se m'enviï un enllaç i no he rebut cap correu per fer-ho.
Dec fer alguna cosa malament,
Mercè
sembla que li has dit que tens un nom de domini propi o li has dit que vols un subdomini però no has omplert el nom.
En principi cal dir-li (imagino que no tens un domini comprat) que vols fer servir un subdomini de keytoschool. Ell ofereix entre d'altres el domini edumoot.com. Si entres com a subdomini lamevaweb llavors l'adreça de la teva pàgina seria: lamevaweb.edumoot.com.
En principi cal dir-li (imagino que no tens un domini comprat) que vols fer servir un subdomini de keytoschool. Ell ofereix entre d'altres el domini edumoot.com. Si entres com a subdomini lamevaweb llavors l'adreça de la teva pàgina seria: lamevaweb.edumoot.com.
Crec que he avançat una mica, però no estic segura d'haver creat un moodle. Ho dic per l'aspecte que té i perquè fa dies que el vaig treballant i em sembla més aviat un blog. Adjunto l'enllaç a veure si algú em pot ajudar. Com haig de crear els cursos?
Massa sovint, en qüestions informàtiques, em sento força analfabeta.
Mercè
Massa sovint, en qüestions informàtiques, em sento força analfabeta.
Mercè
Fa poc he creat un espai moodle a Key To School. El començament costa un amica d'e tendre, però un cop aconsegueixes crear l'espai i passar-ho tot a català, la resta és bastant fàcil. A mi em van a anar molt bés aquests posts:
http://edusol.info/es/bitacora/irisfz/tener-plataforma-moodle-un-hosting-gratuito-iii
http://irisfernandez.com.ar/betaweblog/?p=680
El teu enllaç i l'aspecte de la pàgina és molt diferent del meu
http://keytoschool.edumoot.com/mod/oublog/view.php?user=2
http://musicajoseppla.edumoot.com/
Segurament has fet alguna cosa malament. Per començar has de posar el nom del teu espai, que queda abans del subdomini que trïis, en quest cas edumot.com
SORT!!
Per cert, Joan que és el "Mahara"?
Hi ha algun manual en castellà o en català per administradors del moodle per poder configurar bé tota la part de configuració del moodle, de seguretat, activitats, etc.? Perquè ho trobo tot plegat ben embolicat. Jo controlo una mica el moodle a nivell de "teacher" i "student", però el nivell adiministardor és més complicat!!
Per exemeple, que dimonis és el "cron"?
Departament de Música IES Josep Pla
Araceli
http://edusol.info/es/bitacora/irisfz/tener-plataforma-moodle-un-hosting-gratuito-iii
http://irisfernandez.com.ar/betaweblog/?p=680
El teu enllaç i l'aspecte de la pàgina és molt diferent del meu
http://keytoschool.edumoot.com/mod/oublog/view.php?user=2
http://musicajoseppla.edumoot.com/
Segurament has fet alguna cosa malament. Per començar has de posar el nom del teu espai, que queda abans del subdomini que trïis, en quest cas edumot.com
SORT!!

Per cert, Joan que és el "Mahara"?

Hi ha algun manual en castellà o en català per administradors del moodle per poder configurar bé tota la part de configuració del moodle, de seguretat, activitats, etc.? Perquè ho trobo tot plegat ben embolicat. Jo controlo una mica el moodle a nivell de "teacher" i "student", però el nivell adiministardor és més complicat!!

Per exemeple, que dimonis és el "cron"?

Departament de Música IES Josep Pla
Araceli
Les indicacions que em dónes són fantàstiques.
Com puc eliminar la pífia que he fet? NO voldria deixar ocupat un espai que no usaré.
Mercè
Com puc eliminar la pífia que he fet? NO voldria deixar ocupat un espai que no usaré.
Mercè
Gràcies Joan!
Quan tingui una mica de temps m'estudiarés tot axiò del Mahara seriosament.
Araceli
Quan tingui una mica de temps m'estudiarés tot axiò del Mahara seriosament.
Araceli
És possible canviar l'URL d'un moodle de keytoschool? Vaig mantenir el no de keytoschool i no vaig posar-ne cap de meu. Pot crear problemes?
Mercè
Mercè
Em sembla que no et seré de gaire utilitat, perquè tot just començo a fer d'administradora. No sé què és el "cron".
Potser em pots ajudar tu una mica més: avui he començat a penjar alguna activitat al meu primer curs com a administradora i quan he volgut mirar com quedava m'he trobat que m'havia barrejat les paraules (a l'estil de traducció mecànica). Potser m'ha passat perquè hi ha hagut algun moment que he demanat traducció de la pàgina. No sé com assegurar que això no passi quan l'alumnat entri al moodle.
Tampoc no sé si hauria de tenir una altra entrada al meu curs per observar com ho veu l'alumnat.
Bé, per avui ja n'hi ha prou.
Mercè
Potser em pots ajudar tu una mica més: avui he començat a penjar alguna activitat al meu primer curs com a administradora i quan he volgut mirar com quedava m'he trobat que m'havia barrejat les paraules (a l'estil de traducció mecànica). Potser m'ha passat perquè hi ha hagut algun moment que he demanat traducció de la pàgina. No sé com assegurar que això no passi quan l'alumnat entri al moodle.
Tampoc no sé si hauria de tenir una altra entrada al meu curs per observar com ho veu l'alumnat.
Bé, per avui ja n'hi ha prou.
Mercè
Mercè,
posa l'enllaç del teu moodle. Permets l'entrada de convidats; així me'l miro.
Araceli.
posa l'enllaç del teu moodle. Permets l'entrada de convidats; així me'l miro.
Araceli.
Aquest és l'enllaç del meu moodle. Crec que el vaig crear malament, perquè crec que no vaig posar-li cap nom que l'identifiqués. En les instruccions que em vas passar, deies que s'havia de posar un nom, que no tinc record d'haver posat. El problema és que voldria mirar d'arreglar-ho i no sé com.
Penso, que potser no funciona com a moodle meu i potser per això fa aquests embolics amb el traductor.
Mercè
Penso, que potser no funciona com a moodle meu i potser per això fa aquests embolics amb el traductor.
Mercè
No tens l'opció de català activada. Per aconseguir-ho jo vaig seguir les instruccions d'aquest enllaç: http://irisfernandez.com.ar/betaweblog/?p=680 Has entrar com a administadora al teu moodle, anar a idioma / paquet d'idioma i instal·lar el català.
No permets visitants al teu curs. Si vols que me'l miri, canvia els permisos o inscru-me en el curs.
SORT!
Araceli
No permets visitants al teu curs. Si vols que me'l miri, canvia els permisos o inscru-me en el curs.
SORT!
Araceli
Araceli,
Fantàstic aquest canvi de llengua. Ja m'ha funcionat. I veig que ara no passa allò de la traducció mecànica d'abans.
També he mirat d'obrir el meu moodle a visitants. Espero que ho hagi fet bé.
Segueix mosquejant-me això de l'adreça del meu moodle.
Espero poder-te ajudar algun dia a tu.
Mercè
Fantàstic aquest canvi de llengua. Ja m'ha funcionat. I veig que ara no passa allò de la traducció mecànica d'abans.
També he mirat d'obrir el meu moodle a visitants. Espero que ho hagi fet bé.
Segueix mosquejant-me això de l'adreça del meu moodle.
Espero poder-te ajudar algun dia a tu.
Mercè
No sé que dir-te. He entrat en el curs per a 3r i tot té pinta de moodle, però a dalt a la part verda, tant al curs com a la pàgina d'inici, surten unes pestanyes que no estan en el meu moodle i no sé si l'administrador ho pot canviar. Si tens dubtes, crea un moodle nou i aixafa aquest. Pots importar els arxius del moodle antic en el nou sense problema.
He intentat aixafar-lo, com diu tu, però no ho he aconseguit. El problema és que quan intento tornar a obrir un altre moodle em diu que hi ha dades que ja estan registrades (adreça de correu...). Volia evitar de multiplicar les meves dades amb petits canvis, però el nom i l'adreça m'agradaria mantenir-los.
Mercè
Mercè
Si vas a la pàgina d'inici de Key to school, des de panel de control pots canviar bastantes coses, per exemple, el domini o el subdomini, prova-ho, però, per si de cas, fes abans una còpia de seguretat i la deses a l'ordinador.
Per fi! Moltes gràcies pel teu assessorament. T'envio l'enllaç per a què ho puguis comprovar per tu mateixa.
Mercè
Mercè
Doncs he seguit les instruccions que heu donat amb els dubtes plantejats i ja tinc el primer moodle a les beceroles, però existint...
http://educacio.edumoot.com/
Ara he creat categories i vaig a veure com plantejar el primer curs... (encara no he trobat com...).
Una forta abraçada i gràcies perquè llegir-vos anima i informa.
Pani
http://educacio.edumoot.com/
Ara he creat categories i vaig a veure com plantejar el primer curs... (encara no he trobat com...).
Una forta abraçada i gràcies perquè llegir-vos anima i informa.
Pani
Hola, sóc nou al fòrum, així que una salutació des del País Valencià.
He provat a crear el meu propi espai, he anat a Key to School, he omplit el qüestionari, però quan faig el login m'apareix "New registrations have been closed". Significa que no puc crear-lo?
He provat a crear el meu propi espai, he anat a Key to School, he omplit el qüestionari, però quan faig el login m'apareix "New registrations have been closed". Significa que no puc crear-lo?
Tens raó, acabo de comprovar-ho i sembla que de moment no accepten nous registres.
Aquest espai és ofert a la comunitat educativa de manera gratuïta per un grup de moodlers. Fa poquet vaig veure que demanaven donacions un xic desesperadament i és perquè deuen tenir problemes econòmics.
Caldrà seguir les notícies per veure què passa. Seria una llàstima que no poguessin continuar.
Aquest espai és ofert a la comunitat educativa de manera gratuïta per un grup de moodlers. Fa poquet vaig veure que demanaven donacions un xic desesperadament i és perquè deuen tenir problemes econòmics.
Caldrà seguir les notícies per veure què passa. Seria una llàstima que no poguessin continuar.
Hola Joan,
Després de uns mesos, encara no accepten nous registres.
Algú coneix algun altre servidor gratuït i sense publicitat per penjar un moodle??
Gràcies!
Mira el que diu aquesta pàgina. Hi ha una bona comparativa: