Safari en Moodle werken niet goed samen

Re: [OT] Moodle Object Classes

door Ger Tielemans -
Aantal antwoorden: 0

Klopt! Daar zie ik inderdaad de mogelijkheid om een alternatieve editor in te pluggen: dus hier zou je met een pennestreek de TinyMCE kunnen invullen?

Ik kijk normaal liever niet zo diep in de code: voor je het weet ga je het veranderen. nZijn er meer van die "op een plek aanpassen opties?"


Op het punt van mod_form.php (en herhalingen van code elders) blijf ik van mening dat er meer overeenkomsten dan verschillen zijn tussen de invulschermen van de modules, waarbij de aanroep al vast ligt in de naam van de module: helpknop bij assignment roept uiteraard help voor assignment aan, enz.

Het stoort me daarom vooral omdat men "ergens" de structuur van de module ingrijpend gewijzigd heeft: je zit nu met twee soorten modules:

  • de oudere met mod.html
  • de nieuwere met mod_form.php

Zou men de functionaliteit dieper wegstoppen in de klassen/objecten, dan zou de aanroep op module niveau hetzelfde gebleven zijn, en zou de verandering alleen in het object zelf hebben plaats gevonden, onzichtbaar voor de gebruiker van de objecten omdat die slechts de diensten van het object aanroept.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -