Editor html

Editor html

per Eva Royo Garcia -
Nombre de respostes: 6
He perdut l'editor hml, a configuració>Aparença>configuració html surt marcada l'opció "utilitza l'editor HTML", la veritat és que no sé què he pogut fer per a que desaparegui tant la finestra com les icones.
Em falten les icones a creació d'una pàgina web i a etiquetes...
En resposta a Eva Royo Garcia

Re: Editor html

per Angels Mustienes -
Eva,
Desmarca aquesta opció. Hi ha un petit problema en la traducció i hauria de posar que s'ha de marcar si no vols que s'utilitzi.
Prova a veure.
Àngels
En resposta a Angels Mustienes

Re: Editor html

per eva delgado sanchez -
Hola, acabo de provar de no seleccionar i tampoc funciona. Ahir a la nit em vaig connectar una estona per acabar de penjar unes coses i sí que estava l'editor HTML, però ara ja ha tornat a desaprèixer i no he canviat res des d'ahir.

No sé què pot ser. El navegador no deu ser perquè ara mateix estic escrivint aquest missatge i tinc totes les eines de l'editor, però en el meu moodle no hi ha manera. Potser que sigui un problema del phobos?
En resposta a Angels Mustienes

Re: Editor html

per Eva Royo Garcia -
Tampoc no em canvia res. També penso que deu ser un problema amb el phobos, perquè no havia canviat res. A més un moodle que vaig instal.lar fa una setmana no funciona i tampoco no he fet res de nou, no me'l carrega ni tant sols i el fotut és que el necessito per a un curs de formació en el centre que faig a travès d'ell.
Això ésssssssssssssssssssssssssssssss
En resposta a Eva Royo Garcia

Re: Editor html

per Raül Fernández -

Hola Eva, he mirat el moodle del meu centre (phobos de centres) i tampoc funciona. Ja posats he anat comprovant als moodle's de centre que tinc accès, i  confirmo que en tots 5 passa el mateix. En canvi els moodle's privats si que funcionen.

Deu ser el recent canvi de versió de PHP i de MySQL que han fet.

Ja he reportat l'error a sau.educacio@gencat.net

En resposta a Raül Fernández

EDITORe: Editor html

per Raül Fernández -

Hola, sembla ser que els de sau.educació no s'encarreguen d'aquests errors (?!)

Així que he enviat la mateixa consulta a <strike>info@xtec.cat</strike> . Els que teniu aquest mateix problema, podeu enviar aquesta consulta sobre la pérdua del editor, a veure si veuen que no es cosa meva nomes...

Tornar a pujar els fitxers de l'editor no soluciona res, així que desde el costat d'administradors de moodle no podem fer res.ç

Raül

EDITO EL POST:

A hores d'ara 14:20 ja funciona l'editor.