bron, opdracht settings 1.9 NL

bron, opdracht settings 1.9 NL

door Ger Tielemans -
Aantal antwoorden: 1

Beheer

Modules Activiteiten

Bron:

Wil je dat de grootte van popup-vensters standaard kan worden gewijzigd?


Opdracht:

Standaard maximumgrootte voor alle opdrachten op de site (afhankelijk van de limiet van de cursus en van andere lokale instellingen)

Wat er geteld moet worden wanneer leerlingen hun online opdracht ingestuurd hebben.

Iedereen kan in rapporteringen over "Recente activiteit" zien dat er opdrachten zijn ingestuurd.


Woordenlijst:

Stel als standaardinstelling in of een woordenlijst dubbelingen aanvaardt
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Ger Tielemans

Re: bron, opdracht settings 1.9 NL

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
  • "Wil je dat de grootte van popup-vensters standaard kan worden gewijzigd?" ipv il je "dat de grootte van popup-vensters standaard kan gewijzigd worden?" -> ik denk dat beide vormen correct zijn ...
  • hetzelfde geldt voor "Wat er moet geteld worden" en "Wat er geteld moet worden"
  • dubbelingen: ik vind als verklaring:
    • VOC - Scheepsbouw : een tweede laag buitenbeplanking, bedoeld om in poolzeeën bescherming tegen ijsschotsen te bieden en in tropische wateren bescherming van de eerste laag beplanking tegen paalworm.
    • oppervlaktefout in de gewalste produkten tengevolge van in langsrichting optredende plooivorming

      Hoewel het leuk klink, denk ik niet dat ik je suggestie ga overnemen...
  • (afhankelijk van de limiet van de cursus -> aangepast
  • Iedereen kan in rapporteringen over "Recente activiteit" zien dat er opdrachten zijn ingestuurd.-> aangepast
Bedankt voor je suggesties - steeds open voor commentaar. Kan iemand me tegenspreken op punt 1 en 2?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -