Link "mijn cursus" naar een icoontje

Re: Link "mijn cursus" naar een icoontje

door Verwijderde gebruiker -
Aantal antwoorden: 0
* de acc4.... : dat zou inderdaad vervangen moeten worden maar aangezien ik niet op de schoolserver kan, is dat een klusje voor de (zeer overbevraagde) ict-coördinator. Ik heb thuis wel een moodletje draaien om zaken uit te testen maar ivm de schoolsite heb ik enkel admin recht op moodle. In concreto betekent dit dat ik bvb. een kleurtje verander in een css-file, die file op een usb stick zet en dat onze ict-man dat dan op de juiste plek moet plakken. Lekker omslachtig maar tot nu toe lukt dat nog.

* probleem 2 is al opgelost! Dank u meneer Ger. Het was inderdaad het probleem van de geautenticeerde gebruiker. Ongelooflijk hoe snel en accuraat hier geantwoord wordt.

* De lay-out en de kleurtjes zijn nog niet naar mijn zin dus daar wordt nog wat aan gesleuteld. Zo'n wit streepje is het minste van m'n zorgen. De kleuren van ons logo zijn nogal somber en om daarbij dan frisse en passende kleurtjes te vinden... Maar met een hoop online kleur-tooltjes komen we er wel.

* het puntje als naam van de website : alweer een lap-oplossing. De naam van de website komt naast de header te staan, maar alle info staat al in de header zelf dus dat oogt niet zo mooi. Verder is de naam van de school ook vrij lang om er nog eens naast te komen. Ik had/heb geen idee hoe ik dit kon oplossen dus uit onkunde dit maar geprobeerd.

* en dan probleem 1 : de /my oplossing. eh juist ja... alweer een nieuw stukje Moodle te ontdekken, te bestuderen, te testen en binnenkort hopelijk ook te gebruiken.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -