Nie jestem programistą:(

Nie jestem programistą:(

Napisane przez: Malgorzata Paszke ()
Liczba odpowiedzi: 12

Czytam, czytam...i zaczynam się obawiać, że nie poradzę sobie z zainstalowaniem Moodle w mojej szkole - gdy poproszę o instalację nauczycieli-informatyków- nie wiem, czy poradzą sobie z angielskim i , czy nie będą się obawiali, że Moodle pożre im nie wiadomo ile pamięci, albo, czy nam nie zawirusuje pracowni...już widzę te opory, brrrr...Jak ich przekonać, że Moodle da się zastosować do kursów językowych na poziomie Gimnazjum? Czy wszyscy nauczacie dorosłych studentów? Czy Moodle nadaje się dla nastolatków?Czy nie będąc programistą da się opracować własny kurs? Np.podobnie , jak z Hot-Potatoes?

Będę wdzięczna za każdą odpowiedź- pozdrowieniauśmiech

W odpowiedzi na Malgorzata Paszke

Odp: Nie jestem programistą:(

Napisane przez: Jarosław Majski ()
Nie ma sieę czego obawiać. Podręcznik użytkownika i instrukcja jest po polsku. Instalacja idzie łatwo. Pamięci nie trzeba wiele. A najważniejsze, że działa. Jest po prostu super. Trzeba toszke pocwiczyć i tyle. Pozdrawiam
W odpowiedzi na Malgorzata Paszke

Odp: Nie jestem programistą:(

Napisane przez: Zbigniew Jarosik ()
niedawno prowadzilem prezentacje moodle dla uczniow gimnazjum i liceum. ludzie nie mieli problemow ;D
moodle jest dostepny w jezyku polskim.
instalacja jest prosta i szybka. wlasciwie dzieje sie sama.
jesli ktos byl w stanie zainstalowac i skonfigurowac linuxa z mysql i apache to poradzi sobie z moodlem.

albo popytac uczniow. wsrod nich zawsze znajdzie sie ktos kto potrafi poslugiwac sie linuxem i jest niezly z angielskiego. w moim liceum (eh, jak ja za nim tesknie...) wlasciwie wszystko bylo robione przez uczniow. cala konserwacja sprzetu, oprogramowania, konfiguracja i instalacja nowosci...

a jak nie to mozna zlecic to komus z zewnatrz. albo instalacje albo zewnetrzny hosting. nie powinno byc drogo.

W odpowiedzi na Zbigniew Jarosik

Odp: Nie jestem programistą:(