Nieuwe activiteit : Questionnaire

Nieuwe activiteit : Questionnaire

door Rita Smets -
Aantal antwoorden: 5

Hallo allemaal,

Wij hebben zopas de activiteitenmodule "Questionnaire" in Moodle geïnstalleerd met de bedoeling om hiermee enqetes te kunnen organiseren bij grote groepen cursisten.

De module werd geïnstalleerd van de website:

http://moodle.org/mod/data/view.php?d=13&rid=84

We hebben zoals voorgesteld werd het ZIP bestand ontplooid en in de juiste map geplaatst.

Als ik nu inlog als beheerder en de activiteitenlijst bekijk, kan ik de nieuwe activiteit niet terugvinden.

Doe ik iets verkeerd of ben ik misschien iets vergeten ?

Kan iemand mij helpen?

Alvast heel erg bedankt,

Rita Smets

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Rita Smets

Re: Nieuwe activiteit : Questionnaire

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Totaal los van je probleem: als je toch een enquête-module wil installeren, installeer dan feedback. Die gaat van de week in de standaard code en zal dus zeker en beter ondersteund worden in de toekomst. Mijn glazen bol (voor wat dat waard is) zegt dat questionnaire een stille dood zal sterven vroeg of laat.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: Nieuwe activiteit : Questionnaire

door Jean-Pierre Pawlak -
Die stille dood van Questionnaire zal nog enige tijd op zich laten wachten.
Er is net een voorlopig-nieuwe-versie uit.
smile


Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Jean-Pierre Pawlak

Re: Nieuwe activiteit : Questionnaire

door Peter-Anne Wissema -
De questionnaire module is zeker mooi. Ik heb echter de feedbackmodule geïnstalleerd en die werkt fantastisch. Zelfs docenten die niet zo digivaardig zijn kunnen er mee werken (en die zijn voor mij de maatstaf). Ik houd het dus maar even bij de feedback glimlach

Gemiddelde van de beoordelingen:  -