MoodleMoot in .be

MoodleMoot in .be

door Pieterjan Heyse -
Aantal antwoorden: 8
Ik zou willen meehelpen aan de moodlemoot in .be dit jaar, wie kan mij zeggen waar de organisatie zal plaatsvinden en wie de boel coördineert?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Pieterjan Heyse

Re: MoodleMoot in .be

door Peter Berghmans -

Pieterjan,

Gelezen op www.moodlemoot.be in de verslagen van Ned-Moove Nieuwsbrief, week 8, 2008:

Op 28 mei zal Ned-Moove de 4e Nederlandstalige Moodlemoot organiseren. Ditmaal weer in Belgie, namelijk op de Plantijn Hogeschool in Antwerpen. Het programma zal zoals gewoonlijk in de middag beginnen en tot in de avond doorlopen. We proberen voor alle Nederlanders een ochtendprogramma in Antwerpen te organiseren zodat we er een echt dagje uit van kunnen maken.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Peter Berghmans

Re: MoodleMoot in .be

door Peter Rennspies -
Ik kan nergens een plaats vinden om me aan te melden voor de moodlemoot 2008 in Antwerpen. Wie kan mij helpen.

Peter Rennspies
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Peter Rennspies

Re: MoodleMoot in .be

door Hans de Zwart -
Hoi Peter,

Inschrijven is nog niet mogelijk. Hou het hier in de gaten, meer nieuws volgt snel!

Vr. groet,

Hans
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: MoodleMoot in .be

door Marcel Ziemerink -

Hoi,

Mijn naam is Marcel Ziemeirnk en sinds vorige week lid van Ned Moove. Ik ben werkzaam bij de overheid en beheer daar een community, gebaseerd op Moodle 1.8.4+. Ik wil graag aanwezig zijn op de Moodle noot van 28 mei 2008, is dit mogelijk?

Ik zou graag ervaringen met andere beheerders van Moodle willen delen, ik ben voor al benieuwd naar de ervaringen van Moodle 1.9. Op dit moment staat deze in de test omgeving!

Wij hebben afgelopen week een enquête uitgezet onder de community leden daar kwam uit dat de community als zeer positief ervaren werd door de gebruikers. Wat ook opviel was dat de ene helft de navigatie als zeer goed waardeerde en de andere helft gaf aan dat dit voor verbetering vat baar is. Graag hoor ik van jullie of jullie deze tweedeling ook ervaren onder jullie gebruikers en wat jullie hier aan hebben gedaan.

Groetjes,

Marcel Ziemerink

 

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Marcel Ziemerink

Re: MoodleMoot in .be

door Hans de Zwart -
Hoi Marcel,

Leuk je hier te zien! glimlach

Inschrijven voor de Moodlemoot zal heel binnenkort mogelijk zijn. Hou het hier in de gaten...

Vr. groet,

Hans de Zwart
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Peter Berghmans

Re: MoodleMoot in .be

door Peter-Anne Wissema -
28 mei? Da's balen. Ik zal er dan niet bij kunnen zijn. Deze datum zit midden in de examenperiode, met digitale examens waar ik aanwezig moet zijn.
Ik wens iedereen veel plezier, wijsheid en lekker moodlen toe.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Pieterjan Heyse

Re: MoodleMoot in .be

door Eric Verhulst -
Pieterjan,

De Moot gaat door in de Plantijnhogeschool, in het centrum van Antwerpen (10 minuten lopen van het centraal station). Graag verneem ik op welke wijze je wilt meewerken (een sessie of bij de organisatie, hulp tijdens de Moot zelf, ...). Alle hulp is welkom om er een succes van te maken.

Eric Verhulst
Gemiddelde van de beoordelingen:  -