MoodleMoot '07

MoodleMoot '07

per Joan Queralt -
Nombre de respostes: 0
Imatge Traductors
Quins nervis! Encara queden més de 15 dies per la MoodleMoot de Cáceres i ja li estic donant voltes al cap. Enguany no me la perdo i per vàries raons:
  • amb els companys de la feina presentem un entorn de gestió acadèmico-administrativa desenvolupada per ells (i documentada per mi, no en sé de programar jo) anomenat Secretaria i que ja vam pre-estrenar a les Jornades de Programari Lliure de la UPC el passat juliol a Girona.
  • amb l'Àngels Mustienes i molta més gent ens trobarem a la MoodleNoUniMoot on compartirem experiències sobre l'ús NoUniversitari de Moodle. L'any passat a Tarragona els companys de la URV ja ens van deixar un espai on vam fer la MoodleXtecMoot amb professorat no universitari de Catalunya. Enguany hi participen també els d'altres llocs de l'estat. Espero que sigui una trobada informal, interessant i divertida: es tracta de conèixer col·legues i intercanviar idees.
  • vindrà en Martin Dougiamas! Sí, Mr. Moodle en persona. Tinc ganes de conèixe'l i, si puc, fer-me una foto amb ell (hasta per fer ràbia dolent). Ja us l'ensenyaré.
  • però sobretot per retrobar els vells moodlers. Dóna gust treballar amb la gent que comparteix i no es guarda les coses que fa amb Moodle.
Ja us explicaré!