Instal·lació del 1.8 en un servidor extern a phobos

Instal·lació del 1.8 en un servidor extern a phobos

per Ferran Garcia Escobar -
Nombre de respostes: 3

Hola,

He estat el darrer any treballant sense cap problema amb la versió 1.6. Ara intento actualizar a 1.8 i no em deixa passar de la pantalleta de Proves del Servidor. Em surt en vermell l'Unicode i algunes alertes més en groc. Ho he provat en català, en anglès, en castellà i no hi ha manera. Tinc el servidor sembla que preparat per l'Unicode. Algú sap com puc solucionar-ho? Gràcies.

En resposta a Ferran Garcia Escobar

Re: Instal·lació del 1.8 en un servidor extern a phobos

per Lluís Riera Oliveras -
Bones Ferran;
Jo he actualitzat (servidor local al Ies) finalment al Moodle 1.8.2+ desde la versió 1.5 i conservant el cursos. Sempre he passat de la 1.5 a la 1.6, 1.7, 1.8.1+ i finalment a la 1.8.2+ .
A l'apartat administració hi ha un lloc que et diu si tens el servidor preparat ja per version mes actuals: mysql, php, etc. Si l'unicode està en vermell malament.
Actualitza el programari. Per exemple en el meu cas em diu que no tindria cap problema per el Moodle proper 1.9 i 2.0.
Quin kernel i quina distribució de Linux utilitzes?.

Vinga

Lluís

En resposta a Lluís Riera Oliveras

Re: Instal·lació del 1.8 en un servidor extern a phobos

per Ferran Garcia Escobar -

Hola Lluís,

En primer lloc gràcies per la ràpida resposta. Sens dubte, els fòrums són el veritable tresor de Moodle. Utilitzo Windows xp encaraavergonyit. Passant de la versió 1.6 a la 1.8 i configurant el config.php manualment em diu el següent:

"Lamentable, pero su base de datos no es ya en Unicode, y esta versión de Moodle no es capaz de emigrar su base de datos a Unicode. Por favor mejore a Moodle 1.7.x primero y realice la migración Unicode de la página de Admón. Después de que esto es hecho usted debería ser capaz de emigrar a Moodle 2007021520"

Amb això, entenc que tinc que fer la parada a la versió 1.7 i allà fer la migració a Unicode, és a dir, que el Moodle 1.7 té una aplicació per fer aquesta migració. Ara mateix estic desinstal·lant la versió 1.8 que no em deixa tirar endavant i estic  pujant al servidor la 1.7. Aniré explicant el procés perquè suposo que més d'un usuari que té el moodle a un servidor web diferent de phobos es trobarà amb el mateix problema.

Fins aviat

En resposta a Ferran Garcia Escobar

Re: Instal·lació del 1.8 en un servidor extern a phobos

per Ferran Garcia Escobar -

Doncs sí, fent el pas previ pel Moodle 1.7, he pogut actualitzar al moodle 1.8 després de fer la migració de dades a Unicode des del menú d'administració del 1.7.

Salutacions