Un petit salt, de 1.5.3+ a 1.6.5+

Un petit salt, de 1.5.3+ a 1.6.5+

by alejandro Hernández Brull -
Number of replies: 2

Bon dia
Per començar la migració, he fet una còpia de seguretat des del módul d'administració, això m'ha generat un arxiu comprimit a "Fitxers de lloc"  (backupdata).
1.- Això és suficient per restaurar absolutament tot el que hi ha a a moodle (cursos,activitats, formats...etc?

2.- Si més tard he de pujar la versió 1.6.5, com restauro l'arxiu de la còpia de seguretat si se suposa que està dins l'antic  moodle 1.5.3?

Moltes gràcies

In reply to alejandro Hernández Brull

Re: Un petit salt, de 1.5.3+ a 1.6.5+

by Xavier Roura Torrent -

Tinc dubtes de si sóc una persona adequada per contestar-te però jo he actualitzat aquests dies de la 1.5 a la 1.8. Ho he fet sense massa precaucions tot i que no he perdut res i tampoc m'ha fet falta restaurar res. He pujat les actualitzacions a la meva carpeta moodle amb el Filezilla i tot sol ja detecta que és una actualització un cop torno entrar al Moodle. Aquest pas l'he fet poc a poc passant per la 1.6, la 1.7 i finalment la 1.8.

Només a tall de curiositat, els quaderns virtuals no funcionen en aquesta versió tot i que sembla que funcinaran aviat.

Sigues curós amb les meves paraules ja que no sóc cap professional tot i que el meu Moodle encara funciona.

In reply to alejandro Hernández Brull

Re: Un petit salt, de 1.5.3+ a 1.6.5+

by Miquel Escarrà -
Alejandro,
Només per mantenir al màxim la seguretat que ho faràs bé:

1. còpia de seguretat de cada curs, despenjada (a més va bé per a cada professor)
2. còpia de seguretat del lloc com a administrador (em sembla que no desa cursos, sinó l'estructura i dades generals)
3. si accedeixes al phpmyadmin, una còpia de seguretat de la base de dades.

I segurament que quan hagis fet l'actualització no et caldrà recuperar res.

(Recorda't de passar per la miscel·lània d'administració i adequar les taules perquè acabin treballant totes amb codificació UTF-8: és la codificació de futur)

Miquel