bases de dades

bases de dades

by Jesús Pubill Gorgues -
Number of replies: 3
hola a tots i totes,
Primer de tot em fa vergonya no poder ficar la meva foto, però porto molt temps intentant-ho i no me'n surto (en tots el altres moodles no he tingut cap problema).
m'agradaria emprar el moodle per recollir dades del professorat del meu IES en bases de dades, i cap problema en crear-les i omplir-les, però la meva pregunta és: i desprès què. On son les dades? es poden exportar en format access? Si que hi ha una exportació però després no se que fer-ne, ni com obrir-les.

si algú sap com fer-ho per obrir-les amb access per exemple, em faria un grandissim favor. Porfa.

molt agraïts a tots.
jesús
In reply to Jesús Pubill Gorgues

Re: bases de dades

by Joan Queralt -
Picture of Traductors
Al meu entendre el mòdul de BD no està acabat. El fet de no poder exportar/importar el resultat a cap format limita molt el seu ús.

Així com els glossaris són perfectes tant des del punt de vista pedagògic com del tècnic i permeten l'intercanvi d'entrades entre un glossari i un altre amb tota comoditat, les BD estan, encara, verdes. La única possibilitat d'exportar són les plantilles d'introducció de dades, i ja em diràs què en fas de les dades, el més important.

Solució?
1.- Se m'acut que si saps una mica de MySQL podries provar de recuperar la informació desada directament des de les taules de moodle. No sé en quina taula (o taules) es guarden les dades que s'hi introdueixen, però és qüestió de remenar una mica el codi i veure com va. Si ho esbrines, digueu-ho! smile

2.- Alternativament, hi ha una altra possibilitat i és crear un formulari web a JotForm des d'on recollir les dades, enllaçar-lo dins el curs de Moodle, i, en acabat, recuperar les dades introduïdes des de JotForm.
In reply to Jesús Pubill Gorgues

Re: bases de dades

by Raül Fernández -

Hola,

les taules són:

mdl_data_*, ara bé, ni idea de l'indexació, ni de com filtrar els continguts (data_content) segons la bd del curs que vols (parlo per si tinguessis més de dues).