Bug: Får ikke mails fra fora, når jeg selv er afsender

Bug: Får ikke mails fra fora, når jeg selv er afsender

ved Nicolai Techow -
Antal besvarelser: 2
Hejsa,
Jeg er løbet ind i et problem, som jeg ikke tidligere har haft: Jeg modtager ikke længere mails fra fora, hvis det er mig selv, der er afsender. Når andre skriver i fora, som jeg er tilmeldt, kommer disse mails også til min boks, men ikke, når det er mig selv, der har sendt dem.
Er der nogen, der ved, hvad der er galt? Jeg har tjekket min opsætning, og "sammendrags e-mail type" er sat til "Ingen sammendrag (en e-mail pr indlæg)"; og "Forum auto abonner" er sat til "JA, jeg ønsker automatisk at få en email, når der sker noget i forummet".
Anyone?
Mvh
Nicolai
I svar til Nicolai Techow

Ang: Bug: Får ikke mails fra fora, når jeg selv er afsender

ved Jens Gammelgaard -
Billede af Translators
Hej Nicolai,

Godt nok har jeg ikke oplevet dette problem, men det lyder umiddelbart, som noget du skulle oprette en bug-sag på - på denne adresse:

http://tracker.moodle.org/secure/Dashboard.jspa

Kunne du også afprøve, om du heller ikke får din egen post, hvis du sætter den til 'Fuldt sammendrag med én samlet e-mail pr. dag' i din profil. Og send gerne denne observation med i din bug-report smiler

De bedste hilsner

Jens


I svar til Jens Gammelgaard

Re: Ang: Bug: Får ikke mails fra fora, når jeg selv er afsender

ved Nicolai Techow -
Hej Jens,
Jeg har lavet rapporten og inkluderet den oplysning, at hvis jeg sætter den til 'Fuldt sammendrag med én samlet e-mail pr. dag', så får jeg sammendragene som så også indeholder mine egne indlæg.
Tak for hjælpen
Mvh
Nicolai