les versie 4

les versie 4

door koen roggemans -
Aantal antwoorden: 4
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Niet te volgen, die Ray, maar goed, we doen ons best.

Voor de geïnteresseerden, Les versie 4 zit in CVS. Belangrijke aanpassing: de editor kan nu naar believen aan en af gezet worden.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: les versie 4

door Lee Doeve -

Hoi heren,

ff voorstellen, ik ben Lee. Waar gaat deze discussie eigenlijk over, want daar ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Lee Doeve

Re: les versie 4

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Dag Lee, welkom bij de Nederlandstalige Moodlegebruikers.

De module "Les" wordt nog constant nog bijgeschaafd en uitgebreid. De vertaling moet natuurlijk volgen. Waneer een deel van de vertaling bijgewerkt wordt, dan komt die bij in de broncode, in "CVS". Daar kun je die bijgewerkte bestanden downloaden.

Voor taalpakketten kun je gewoon een dag wachten, dan zijn die bijgewerkt met de nieuwste bestanden. Ook voor de modules kun je gewoon even wachten en ze dan als pakket downloaden voor upgrade.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: les versie 4

door Lee Doeve -

Hoi Koen,

Lijkt me allemaal reuze interessant. Helaas ben ik een nieuwe gebruiker van Moodle en moet nog even inkomen. Zou het leuk vinden om een beetje begeleid te worden.

Momenteel zit ik op een ander deel van Moodle te werken als docent en doen wij met een aantal collegae mee aan forums via de e-learning manier. Misschien heb jij als gebruiker nog wat tips voor ons!

wink Lee

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Lee Doeve

Re: les versie 4

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Erg brede vraag. Als je iets concreter zou kunnen zijn ?

In elk geval kun je hier om het forum met je vragen en problemen terecht.

Wat de les betreft, die is inderdaad niet zo gemakkelijk. Ik vind het concegt om daar lessen mee te maken in de praktijk ook niet eenvoudig, maar dat maakt de uitdaging om er iets moois mee te doen alleen maar groter glimlach

Gemiddelde van de beoordelingen:  -