ervaringen met webskoel?

ervaringen met webskoel?

door Hans Huijgen -
Aantal antwoorden: 3
Wij zijn aan het onderzoeken om webskoel als host te nemen voor moodle.

Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? Tips of topjes?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans Huijgen

Re: ervaringen met webskoel?

door Eddo Mondriaan -

Bij ons draait Moodle bij webskoel al een paar maanden zonder problemen.

Het overzetten naar hun server en het linken naar onze active directory is ook zonder problemen en snel verlopen

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Eddo Mondriaan

Re: ervaringen met webskoel?

door Henk Visser -

Hallo Hans,

Onze Moodle staat sinds januari bij webskoel. Het besluit kwam nadat Moodle op onze eigen server nogal wat kracht vroeg. Toevallig kwam er een mailing van hen binnen en die sprak mij erg aan. Nu draait hij bij hen en ik moet zeggen heel stabiel allemaal. Binnenkort heb ik een overleg met iemand van webskoel zodat wij plannen kunnen maken voor de definitieve Moodle die wij komend schooljaar willen laten draaien.

Wij zijn van plan enkele sleutelfiguren te laten opleiden en dan een aantal collega's een wat eenvoudiger cursus te laten doen. Met Webskoel als expert op de achtergrond lijkt het mij naar de collega's die niet zo zeker zijn van hun digitale capaciteiten een goede service, een goede kans van slagen te hebben.

groet,

Henk

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Henk Visser

Re: ervaringen met webskoel?

door Hans Huijgen -
Bedankt voor jullie reactie.
De keuze die we moeten maken is avetica of webskoel.
Webskoel is bij opschalen naar meer gebruikers duurder. Maar zo te horen (weliswaar een beperkte groep, NOT) betrouwbaar. Zijn er ook meelezers die ervaringen hebben met avetica?

Stoas vermeld helaas geen prijzen op de site.

Zoeken is niet moeilijk, maar vinden hè knipoog

Lighans
Gemiddelde van de beoordelingen:  -