Nederlandstalige Moodle Gebruikersvereniging richt zich op
Aantal antwoorden: 9De vereniging richt zich op zowel onderwijs als het bedrijfsleven en heeft als doel de Moodle-community bijeen te brengen en gezamenlijk initiatieven te ontplooien.
Wilt u bij de oprichting van de vereniging aanwezig zijn, vult u dan het aanmeldformulier in. Hierop kunt u alvast eventuele vragen kwijt. Heeft u belangstelling voor een actieve rol binnen de vereniging, dan kunt u dat tevens op het formulier kenbaar maken.
Vanaf 14.00 uur bent u van harte welkom bij Stoas in Wageningen.
Meer informatie over deze bijeenkomst vindt u op www.stoas.nl.
Programma
14.00 uur Ontvangst
14.30 uur Opening
14.45 uur Het hoe en wat van de Moodle gebruikersvereniging
15.30 uur Pauze
15.45 uur Uw inbreng
16.15 uur Rondvraag
16.30 uur Afsluiting
Re: Nederlandstalige Moodle Gebruikersvereniging richt zich op
Helaas is het vanaf Texel nogal een eind reizen dus volgen wij het nieuws digitaal op de voet.
Groeten,
Corina Bakker
Ik denk dat we vanuit Vlaanderen de oprichting ook eerder "op afstand" zullen volgen. Wordt het een Nederlandstalige of Nederlandse vereniging?
Hou je ons hier op de hoogte?
Wat mij betreft wordt het een Nederlandstalige vereniging. Heb jij (of bijvoorbeeld Kris) daar ideeën over?
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!
Vr. groet,
Hans de Zwart
Even voorstellen …
Mijn naam is Henk van den Hooven. Ik ben een freelance docent/trainer en wil voor mijn eigen cursussen gebruik gaan maken van moodle. Ik ben op zoek naar een PHP-programmeur, die ervaring heeft met Moodle en wil graag meer informatie over hosting mogelijkheden.
De gebruikersvereniging leek mij in de eerste plaats de juiste plek om aan te kloppen met mijn vragen. Echter in dit forum stopt de informatie over de gebruikersvereniging met de aankondiging van de oprichting op 15 maart bij Stoas. Natuurlijk kan dat ook komen doordat ik als nieuweling nog niet zo goed de weg weet. Mocht dat het geval zijn dan graag een tip om mij weer op de rails te krijgen.
Feit blijft dat ik op zoek ben naar een PHP-programmeur (met Moodle-ervaring) en naar informatie over hosting mogelijkheden. Ervaringen met programmeurs en hosting zijn dan ook zeer welkom.
Beste Henk,
Voor de PHP programmeur ben je aan het juiste adres, en ik heb inderdaad ervaring met moodle. Ook zou ik je kunnen helpen met hosting, beetje afhankelijk van je wensen.
Binnen STOAS zou je eens contact kunnen zoeken met Hans de Zwart (hzw@stoas.nl). Hij is daar de Moodle man.
Voor vragen kun je me beter bellen: 026-3701872.
Victor.
Kijk op www.walhak.com voor een Moodle gebruikers- en installatie cursus.
Je kunt dan thuis alvast even oefenen met Moodle.
Bedankt Hans, ik ben al even aan het oefenen geweest en ga daar nog vaker gebruik van maken.
De juiste plek om aan te kloppen met vragen over Moodle is het "Vragen over Moodle"-forum op http://moodle.org (http://moodle.org/mod/forum/view.php?id=1317). Het nieuwsforum is alleen bedoeld voor incidenteel nieuws.
Op de site van de vereniging Ned-Moove (www.ned-moove.nl) vind je vooral verenigingszaken en -activiteiten; nieuwsbrieven voor de leden en in de toekomst hopelijk ook een aantal werkgroepen.
Succes en welkom,
Pieter van der Hijden,
secretaris Ned-Moove