hotpotatoe test slaat resultaten niet op

hotpotatoe test slaat resultaten niet op

door Teus Zandsteeg -
Aantal antwoorden: 5
Een clubje docenten bij ons op school heeft hot potatoes ontdekt. ik weet dat de resultaten door moodle bijgehouden moeten worden als alles juist is geimporteerd. Dat gebeurd echter niet:
Maak de kruiswoord maar eens op op:http://webklas.heemgaard.nl/mod/forum/view.php?id=2480 (inlog: thijs ww: thijs) en klik dan op cijfer. Ook als docent krijg ik geen resultaten.

Wie herkent dit probleem? Heeft het een en ander te maken met de navigatie instellingen?

Ik wil mijn collegea niet telleurstellen nu ze eenmaal in beweging zijn gekomen....

Groet van Teus




Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Teus Zandsteeg

Re: hotpotatoe test slaat resultaten niet op

door Jean-Pierre Pawlak -
Net uitgetest en mijn cijfers staan er wel degelijk.
Je moet wel het hele raadsel invullen en dan op check klikken.
Misschien helpt deze discussie je ook wel verder.


Bijlage Klembord01.jpg
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Teus Zandsteeg

Re: hotpotatoe test slaat resultaten niet op

door Kris Gonnissen -

Beste Theus

De door jou opgegeven forum-URL bevat een link naar een reeks externe hotpots. Daarvan kan je de resultaten nooit in je eigen Moodle opslaan. Dit lukt alleen bij EIGEN oefeningen, geüpload naar je EIGEN Moodlesite EN wanneer je die oefeningen daar hebt geïmporteerd als HotPot-test (>>Activiteit toevoegen >> Hot-Potatoestest). Wanneer dan de hele oefening (of beter: de hele test) gemaakt is, worden de resultaten opgeslagen, zoals met een "gewone" test.

Succes!
Kris

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Kris Gonnissen

Re: hotpotatoe test slaat resultaten niet op

door Teus Zandsteeg -
Kris en Jean Pierre, bedankt voor het meedenken. ik zal nog maar eens goed kijken..Heb het kennelijk zelf niet door.

Groet van Teus
Gemiddelde van de beoordelingen:  -