Moodle o Sakai?

Re: La UPF adoptarà Moodle

per Joan Codina Filba -
Nombre de respostes: 0
Es varen fer vàries sessions, hi va haver una presentació de Sakai per part de la UPV i una de Moodle per part de la UPC
A mi em va convencer més la de Moodle, clar, que jo no era neutre. Em va agradar dues frases de la UPC: Hem triat moodle pel model docent, i els professors han après moodle tot solets

Finalment a la UPF ja hi ha uns quants Moodle instal.lats, i no hi ha cap Sakai. Els qui usem Moodle som els que volem alguna cosa més que el què ens ofereix la eina actual, i per tant si els professors que estem més actius en e-learning hem triat Moodle i n'estem contents. Val la pena enfrontar-s'hi? O es millor tenir-los d'aliats per moure el reste de professors?

Jo quan vaig triar Moodle Sakai era un bebé, ara em fa mandra canviar, però tot i així, els estudis que he trobat recents, i n'he buscat, apunten a moodle. Per tant encara em fa més mandra mirar si potser Sakai seria millor. Si hagués trobat informes indicant que Sakai era superior a Moodle en el terreny docent, potser me l'hagués instal.lat.
De totes maneres la linea de futur de Moodle apunta molt amunt (mira-ho a google trends)