Matemàtiques TEX

Matemàtiques TEX

per Pere Ramon -
Nombre de respostes: 5

He estat llegint pels fòrums que hi ha una traducció de la codificació Tex per a fòrmules matemàtiques i es diu on localitzar aquest glossari i que hi ha la possiblitat d'integrar-lo dins el Moodle.

Algú em podria guiar i dir els passos que caldria seguir per poder  integrar el glossari  texfilter_glossary_ca.xml el meu moodle.?

Gràcies

En resposta a Pere Ramon

Re: Matemàtiques TEX

per Jaume Bayó Pla -
El glosari no és una traducció de les fórmules sino una explicació en català de la sintaxi d'aquestes fórmules.
Per instal·lar aquest glosari en el teu moodle, primer de tot has de baixar-te la traducció que ha fet en Joan Queralt d'aques glosari des d'aquí
Després has de crear en el teu moodle un glosari en blanc, finalment quan el tinguis creat has d'importar els registres del glosari, per això et demanarà que li diguis quin arxiu les conté que serà el que t'has baixat (no oblidis de marcar la casella de importar categories, no et passi com a mi, per això no et dic que et baixis la meva adaptació doncs encara he d'assignar les categories).
bona sort!
En resposta a Jaume Bayó Pla

Re: Matemàtiques TEX

per Pere Ramon -

Gràcies per contestar.

El procé que m'has explicat ha funcionat perfectament peò fixa't que no acabab de funcionar atès que on hi hauria d'haver la notació matemàtica hi surt una icona buida. On és el problema?

Fitxer adjunt problemes.jpg
En resposta a Pere Ramon

Re: Matemàtiques TEX

per Jaume Bayó Pla -
Tens instal·lat el filtre tex?
On tens instal·lat el Moodle?

En resposta a Jaume Bayó Pla

Re: Matemàtiques TEX

per Pere Ramon -

Evidentyment que tinc instal·lat el filte Tex.

El Moodle que tinc instal·lat és el 1.5.3+ en un servidor comercial

En resposta a Pere Ramon

Re: Matemàtiques TEX

per Jaume Bayó Pla -
Estàs com en el meu IES.
Possibles problemes:
El teu servidor no permet executar latex (programa mimetex), pearl...
Si el teu servidor permet executar el filtre tex s'haurien de veure algunes fórmules, altres no com ens passa en el nostre IES doncs el glosari està optimitzat pels moodle 1.6....