Enviar SMS als pares via correu web (Moodle)

Enviar SMS als pares via correu web (Moodle)

per Alexis Plana Miró -
Nombre de respostes: 6
Hola a tothom

Volia preguntar si es podria fer via Moodle (per exemple) un mitjà directe de comunicació amb els pares via SMS.
Suposo que per això es necessitaria contractar un servidor que enviés els sms als pares oi?

És possible això?
Algú ho ha portat a terme?

Gràcies

Alexis.
En resposta a Alexis Plana Miró

Re: Enviar SMS als pares via correu web (Moodle)

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Tot és possible amb Moodle. De la mateixa manera que Moodle pot enviar correus electrònics, també podria enviar SMS. Com? Doncs amb un servidor que traduís el correu electrònic a SMS. El futur, vaja.
Heu sentit a parlar de l'mLearning? És el mobileLearning, la connexió a un servidor on resideix Moodle, per exemple, a través d'algun enginy mòbil (telèfon, PCpocket, PDA, Playstation Somrient etc). Una persona pot connectar-se des de qualsevol lloc, rebre les informacions i enviar-ne de noves a través d'un petit aparell que cap a la butxaca.
En Marc Alier ens en podria parlar més perquè hi està treballant.

Ara que, aquí i per ara, encara no tenim res. +info
En resposta a Joan Queralt

Re: Enviar SMS als pares via correu web (Moodle)

per Manel Marin Torrent -
Vec que és un tema que fa temps que parleu però em podeu ajudar a com instal·lar al moodle del meu centre un sistema per enviar SMS a pares?

Com s'ha de fer?
Gràcies,
Manel
En resposta a Alexis Plana Miró

Re: Enviar SMS als pares via correu web (Moodle)

per pere ruiz -
Hola Alexis,

El mòdul d'enviament de misssatges SMS ja està disponible. El pots trobar a: http://moodle.org/mod/data/view.php?d=13&rid=1875&filter=1

Nosaltres l'acabem d'instal.lar a una de les escoles a les que donem servei i funciona perfectament.

Si tens cap dubte no dubtis en comentar-m'ho

Pere Ruiz
www.escolanet.es