Mag dit zomaar?

Mag dit zomaar?

door Marion de Groot -
Aantal antwoorden: 2
Ik was laatst aan het surfen en toen vond ik dit: http://www.cursusnetwerk.nl/moodle/course/view.php?id=17

Iemand die zogenaamd een cursus over Moodle aanbiedt, maar de cursus inhoud is gewoon een link naar de Moodle docs in het Nederlands. Op die manier dus niet bepaald reclame voor Moodle zo. Mag dat nou zomaar?

groet Marion
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Marion de Groot

Re: Mag dit zomaar?

door Hans de Zwart -
Volgens mij is dit niet zo een probleem. Deze persoon biedt allerlei cursussen aan. Voor al die cursussen moet je neem ik aan betalen. Je kunt er in ieder geval als gast in.

Voor de Moodle cursus, die deze persoon volgens mij gewoon als een soort extra dienstverlening aan biedt, hoef je niets te betalen. Deze kun je gewoon bekijken...

Het zou misschien netjes zijn als de bron hernoemd zou worden waardoor duidelijk wordt dat het naar de MoodleDocs linkt.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: Mag dit zomaar?

door Marion de Groot -
De cursussen op die website zijn gratis. Ik dacht: jeetje als dit bv je eerste kennismaking met Moodle is, dan geef je het vast snel op. Je ziet door de bomen het bos niet meer ! Zeker als je een gewone cursus verwacht die je stap voor stap kennis laat maken met het programma.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -