Moodle op de I&I Conferentie

Moodle op de I&I Conferentie

door Hans de Zwart -
Aantal antwoorden: 2
Op 22 en 23 november is er in Lunteren weer de I&I Conferentie, deze keer met als thema Plug and Play.
Dit jaar zal het (bij mijn weten) de eerste keer zijn dat Moodle op de I&I gepresenteerd gaat worden. Stoas, het bedrijf dat sinds kort Moodle partner in Nederland is, heeft daar een stand en zij zouden het heel leuk vinden als er mensen uit de gebruikersgemeenschap aanwezig zouden kunnen zijn om daar Moodle te presenteren.
Lijkt dat je een leuk idee, meld je dan even aan via de volgende "keuze":

Wil jij meehelpen op de I&I Conferentie?

Er wordt dan contact met je opgenomen.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: Moodle op de I&I Conferentie

door Peter-Anne Wissema -
Ik heb me net opgegeven op de poll. Ik ben waarschijnlijk (hangt nog even van mijn school af) daar 2 dagen. ik had al gevraagd aan de IenI-organisatie of Moodle er ook zou staan, Vorig jaar was dat daar een probleem. Uiteindelijk heb ik daar wel een presentatie van Moodle voor elkaar gekregen, niet op de markt, maar wel bij een workshop over ELO's en het gebruik daarvan.
Zowel een presentatie als een tijdje bij de stand aanwezig zijn (afhankelijk van de te volgen workshops) is geen probleem.
Misschien een idee om cd's te maken met een moodle-on-a-stick versie?
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Peter-Anne Wissema

Re: Moodle op de I&I Conferentie

door Peter-Anne Wissema -
Ik heb net te horen gekregen dat ik toestemming van mijn school heb voor de conferentie.
Ik wacht rustig even af op Stoas
Gemiddelde van de beoordelingen:  -