Heeft imand een idee over dit probleem

Heeft imand een idee over dit probleem

door Jan Bouwma -
Aantal antwoorden: 3

Sinds de laatste versie van afgelopen weekend krijg in allemaal vreemde tekst.

Ik ben al aardig op zoek geweest, maar kan niet vinden wat het probleem is.

Wie zou mij op een idee kunnen brengen voor de oplossing.

http://freepgs.com/elomoodle/moodle

bij voorbaat dank,

Jan Bouwma

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Jan Bouwma

Re: Heeft imand een idee over dit probleem

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers

Wat er bij jouw op één of andere manier bij ingeraakt is de CVS-downloadpagina van de nederlandstalige vertaling van de exercice-module.

Hoe heb je je site geüpgrade?

Ik stel in elk geval voor dat je een download doet van de laatste nightly en daarmee je huidige installatie vervangt (minder kans op problemen dan via een CVS-download)

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op koen roggemans

Re: Heeft imand een idee over dit probleem

door Jan Bouwma -

Ik heb ook de laatste 'nightly' opgehaald en kreeg al dit moois voor niets erbij.

ps. Als ik overstap naar ?lang=en staat alles weer OK alleen de menu's zijn dan uiteraard in het Engels.

Ik ga nog even knutselen met de talen, volgens mj heb ik, en dat klopt met jou verhaal, wel iets met CVS gedaan met de Nederlands taal.

Aanvulling: Als ik inderdaad gelezen had, had ik kunnen zien dat exercise.php er nog in stond en dat zal wel een CVS bestand geweest zijn want na het verwijderen was alles weer OK.

Moodle ze.

gr.Jan

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Jan Bouwma

Re: Heeft imand een idee over dit probleem

door koen roggemans -
Foto van Heel behulpzame Moodlers Foto van Hoofdontwikkelaars Foto van Moodle HQ Foto van Vertalers
Heb je nu nog exercise in het Nederlands in gebruik? Als er wat fout is met de vertaling er van zou ik graag daarnaar op zoek gaan om verder onheil te voorkomen.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -