No es pot descomprimir pack Moodle 1.6?

No es pot descomprimir pack Moodle 1.6?

per Josep M. Torra Colom -
Nombre de respostes: 4

Hola.

Estic intentant instal.lar Moodle en el meu ordinador particular. He baixat en format comprimit el windows package 1.6 de  http://download.moodle.org/

El problema es que no puc descomprimir l'arxiu. Al fer clic amb el botó dret l'ordinador es queda amb el rellotge de sorra a la pantalla pero no el pot obrir i per continuar traballant cal reiniciar de nou.

He realizat la descàrrega dues vegades i sempre es queda igual. 

Algú hem pot indicar on pot estar l'error. Moltes gràcies per la vostra ajuda.

Salutacions. 

En resposta a Josep M. Torra Colom

Re: No es pot descomprimir pack Moodle 1.6?

per Irene Pelegrí Colomer -
No sé, Josep M.
Jo em vaig baixar ahir el fitxer http://download.moodle.org/download.php/stable16/moodle-latest-16.zip
i el vaig poder descomprimir sense problemes.

Irene
En resposta a Irene Pelegrí Colomer

Re: No es pot descomprimir pack Moodle 1.6?

per Josep M. Torra Colom -

Hola Irene.

Ara he baixat només el programa moodle 1.6, no el pack amb: php.apache i MySQL. En aquest cas s'ha descomprimit bé. Ara intentaré instalarlo en el meu ordinador on he instal.lat el servidor apache  a demes baixats de www.appsernetwork.com

A partir d'ara suposo cal esperar altres dificultats. Gràcies per la teva resposta.

Salutacions.

 

En resposta a Josep M. Torra Colom

Re: No es pot descomprimir pack Moodle 1.6?

per Miquel Escarrà -
Josep Maria,

També podira ser que t'enduguessis la compressió tar, no la zip. I si treballes en entorn Windows, Winzip no en fa descompressió: si cerques per 7-zip, tindràs un descompressor que sí que entendrà aquesta compressió.

Miquel
En resposta a Miquel Escarrà

Re: No es pot descomprimir pack Moodle 1.6?

per Josep M. Torra Colom -

Hola Miquel,

Gràcies per la teva resposta.Però resulta que jo intentava obrir el pack complet de moodle + el servidor apache,MySQL i php, i en aquest cas es una versió per windows exclusivament. He descobert però que una posible interferència era tenir activat el Panda Platinum 2006. El moodle 1.6.1 no m'ha presentat aquesta dificultad.

Salutacions.