ik kan nu niet meer mailen, na Upgrade naar 1.6

ik kan nu niet meer mailen, na Upgrade naar 1.6

door Mohammed Khlifa -
Aantal antwoorden: 5

Beste mensen,

Ik kan nu niet meer mailen vanaf moodle, hij geeft de volgnde foutmelding "A required parameter was messing", dat is gebeurd na het upgraden van 1.5.4 naar eerste 1.6. ik heb nu 1.7 zelfs geinstalleerd maar zonder succes.

Weet iemand hoe ik het kan oplossen. Alvast bedankt.

Mohammed

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Mohammed Khlifa

Re: ik kan nu niet meer mailen, na Upgrade naar 1.6

door Jan Dierckx -

Wat bedoel je precies met mailen vanaf moodle? Worden de mails van forums niet meer verstuurd? Werkt messaging niet meer?

Op welke pagina (lees het adres in de adresbalk van je browser) krijg je de foutmelding?

Moodle kan je niet downgraden. Let dus op wanneer je naar een hogere, onstabiele versie overstapt

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Jan Dierckx

Re: ik kan nu niet meer mailen, na Upgrade naar 1.6

door Mohammed Khlifa -
Ik bedoel dat je een groep van leerlingen of docenten kan mailen die gekoppeld zijn aan cursus.
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Mohammed Khlifa

Re: ik kan nu niet meer mailen, na Upgrade naar 1.6

door Jan Dierckx -

en op welke pagina (lees het adres in de adresbalk van je browser) krijg je de foutmelding die je vermeldt?

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Jan Dierckx

Re: ik kan nu niet meer mailen, na Upgrade naar 1.6

door Mohammed Khlifa -

Het is namelijk zo, ik heb e-mail module geïnstalleerd, het heeft een tijd goed gegaan totdat ik ging upgraden naar 1.6.

Volgens mij, komt het omdat er nieuw versie in geïnstalleerd. Maar over de foutmelding. in de browser geeft hij geen foutmelding.

Ik heb het nu opgelost met het installeren van quickmail.

Alvast bedankt.

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Mohammed Khlifa

Re: ik kan nu niet meer mailen, na Upgrade naar 1.6

door Kris Gonnissen -

Oliver Grimm heeft zijn e-mailblok aangepast aan versie 1.6. Daarbij werden nog enkele schoonheidsfoutjes weggehaald die ook al in de vorige versie voorkwamen. De laatste tests zijn achter de rug, en vandaag zou Oliver deze versie (met een geactualiseerde Nederlandse vertaling) posten (http://www.pixelpogo.de/moodle/mailblock).
Kris

Gemiddelde van de beoordelingen:  -