Afegir país

Afegir país

per David Grau Serra -
Nombre de respostes: 14
Hola a tothom,

sóc estudiant de l'UPC. En el seu Moodle, a l'editar el perfil d'usuari és possible escollir com a país Catalunya. És possible fer això en el Moodle?
Com a col·laborador de guifi.net també tenim un Moodle i ens agraderia poder escollir aquesta opció.

Moltes gràcies,
David
En resposta a David Grau Serra

Re: Afegir país

per Angels Mustienes -
És molt fàcil.
En la carpeta "lang" i dintre de qualsevol llengua, busca l'arxiu "countries.php". Li afegeixes $string['CT'] = 'Catalunya'; en tots i fet.
Àngels

En resposta a Angels Mustienes

Re: Afegir país

per Jordi Pérez Ba -
Ja ho he fet i en l'arxiu que tinc penjat, si l'edito, surt la cadena "string amb catalunya", però quan entro al meu moodle no m'apareix l'opció en els desplegables. Jo crec que és una qüestió d'actualitzar aquest arxiu però no sé com fer-ho.
A veure si em podeu dir alguna cosa!
Gràcies

En resposta a David Grau Serra

Re: Afegir país

per Pablo Galera -
I perquè no es fa això mateix a aquest portal?
En resposta a Pablo Galera

Re: Afegir país

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Perquè no en som administradors. L'admin és deunostresenyor en Martin Dougiamas a qui caldria explicar molt bé perquè volem incloure un país que amb prou feines surt al mapa i que no està reconegut per l'ONU, entre altres coses.
Ara, als nostres moodles, els que administrem nosaltres, podem fer el que vulguem.
En resposta a Joan Queralt

Re: Afegir país

per Miquel Escarrà -
No caldria carregar tant, a mi em sembla que MD tenia Catalunya com a país a la versió 1.4; per tant algú devia explicar-li que Catalunya no és un país. O sigui que ja li ho havien explicat abans.

Per altra banda, a Austràlia ja han sentit l'himne de Riego i poden tenir una noció clara de l'ànima republicana.

Miquel
En resposta a Miquel Escarrà

Re: Afegir país

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Ei, t'adjunto el fitxer countries.php on hi surt Catalunya com a country. A disfrutar-lo!
En resposta a Joan Queralt

Re: Afegir país

per Pablo Galera -
Gràcies per l'arxiu, jo ja tinc posat $string['CT'] al país del meu perfil, per tant quan afegeixin aquesta cadena al llistat en català ja em sortirà. Tanmateix crec que Catalunya ha de ser al llistat perquè altres països sense estat surten al llistat.
En resposta a Joan Queralt

Re: Afegir país

per albert botta -
Bona nit,
Tot i que m'hi acabo d'incorporar, he fet això de canviar el fitxeret countries.php Perfecte.
Tot contribueix a trobar-s'hi bé. Fins ara, posats a tenir una adscripció incòmode, m'havia inscrit usant-ne una de simpàtica per les seves connotacions (Polònia). Potser s'ha de comunicar a Déu Dougiamas que existim. Gràcies per a preparar el fitxer.
En resposta a Joan Queralt

Re: Afegir país

per Pablo Galera -
El fitxer està molt bé, però no serveix per moodle.org, i ara ja no funciona allò que vaig fer. Pel que veig ara es validen amb la informació que hi ha a la base de dades...

En resposta a Pablo Galera

Re: Afegir país

per Xavier de Pedro -

Hola companys,

He instal.lat un Moodle 2.1 (local) i ja no em funciona el truc de canviar el contingut de countries.php. (Sempre canviava CA=Canadà per CA=Catalunya

A més, no recomanaria afegir la cadena [CT]=Catalunya, perquè al actualitzar origina un error (valor incorrecte a la taula).

Una solució que proposo és que l'usuari tingui un país qualsevol, però que no se li mostri mai per pantalla. I a més, al darrera del nom de la ciutat, hi afegim la cadena '  (Catalunya)'.

És una modificació molt senzilla del codi del fitxer /user/profile.php

Us l'adjunto, per si voleu fer la prova. Funciona bé i no crea cap problema.

Salut!

En resposta a Xavier de Pedro

Re: Afegir país

per Admin moodle EAV -

Hola,

He estat revisant tota la informació per poder afegir Catalunya a la llista de països i crec que l'opció més senzilla és la que de personalitzar els idiomes instal·lats on s'ha canviar Canada per Catalunya. Aquesta opció a mi m'ha funcionat, només he hagut d'esborrar la memòria cau del moodle. Quan s'actualitzen els idiomes s'ha de tornar a repetir el procés, de tota manera és un procés força ràpid i es pot fer des de la consola de l'administrador del moodle (s'ha de cercar l'apartat: personalitzar idioma i modificar tots els idiomes instal·lats).

Després es pot fer que només surtin alguns països o com he fet jo, he posat Catalunya de forma predeterminada.


El que s'ha de fer pel fet de no tenir un estat!! aviat això estarà arreglat!! ;)

Salut!