com relacionar les bases de dades del meu servidor amb el moodle

com relacionar les bases de dades del meu servidor amb el moodle

per Albert Arcas -
Nombre de respostes: 5
tinc un espai web i al meu servidor hi he penjat el moodle per començar a instal.la-lo però em trobo amb problemes perque em reconegui la base de dades que m'ha donat el meu servidor.
no arribo a veure si és un problema de nomenclatura que faig malament, alhora de direccionar, o què pot fallar.
Joan Queralt o companyia, em podrieu donar un cop de mà, perquè fa un parell de mesos vaig fer un curs de moodle, i no logro contactar amb en jordi el profe i em fa por perdre el que hagi pogut aprendre de moodle....
tot ajut serà molt ben rebut.
adjunto una imatge de la pantalla on em quedo aturat per veure si algú hi veu alguna errada...
dir per més informació que jo puc entrar sense cap problema a la meva base de dades posant l'adreça que he posat a la foto on demana base de dades, però no em deixa seguir la instalació si ho poso tal i com ho veieu, o fins i tot he probat de treure el http:// i fins i tot he posat el nom de la meva base de dades i prou, però rien de rien... no sé què faig malament.
gràcies per la vostra atenció


En resposta a Albert Arcas

Re: com relacionar les bases de dades del meu servidor amb el moodle

per Wifred Jacquet Yeste -
Potser provaria de fer una instal·lació "verge" del MOODLE creant de nou la base de dades que li pots dir "moodle". Per fer això pots repassar qualsevol tutorial d'instal·lació.

Si això et funcionés, és quan caldria veure com lligar-les o substituïr-les per les que ja tens al servidor.
En resposta a Albert Arcas

Re: com relacionar les bases de dades del meu servidor amb el moodle

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Ei Albert,
t'has deixat la captura pel camí. Podries penjar-la?
Probablement sigui un petit problema de configuració que segur que resoldrem.
En resposta a Joan Queralt

Re: com relacionar les bases de dades del meu servidor amb el moodle

per Albert Arcas -
a veure si ara arriba.
moltes gràcies
Albert

Fitxer adjunt moodle.jpg
En resposta a Albert Arcas

Re: com relacionar les bases de dades del meu servidor amb el moodle

per Joan Queralt -
Imatge Traductors
Hola Albert,
Jo de tu em posaria en contacte amb el servidor per a què et digui exactament el nom de la BD. Jo diria que és lldb162 però només és una suposició.
Quan escrius aquesta adreça URL deus anar, segurament, a phpmyadmin, oi? Una altra manera, potser, de veure el nom de la BD és a la part esquerra de la pantalla de phpmyadmin a sota el logo. És així?