Foto de profesor en portada de curso

Foto de profesor en portada de curso

by Irvin Chan -
Number of replies: 1

Hola buen día, en Moodle 3.11 en el listado de cursos cuando se explora una categoría se veía todo el listado y se visualizan las portadas de cada curso y al calce la foto del perfil del profesor asignado.  Ahora tengo Moodle 4.0 y en el listado de cursos solo se ve el nombre del profesor ¿cómo puedo configurar para que se vea la foto del profesor junto a la portada? , incluso para ver la portada de cada curso tengo que hacerle clic en el ícono "i" de la derecha.

Les agradezco, saludos



Translation:

Hello good day, in Moodle 3.11 in the list of courses when exploring a category you could see the entire list and the covers of each course are displayed and the profile photo of the assigned teacher is matched. Now I have Moodle 4.0 and in the list of courses you only see the name of the teacher, how can I configure to see the photo of the teacher next to the cover?, even to see the cover of each course I have to click on the "i" icon on the right. I thank you, greetings

(Edited by Gareth J Barnard - Translation - original submission Thursday, 14 July 2022, 3:09 AM)

Average of ratings: -
In reply to Irvin Chan

Re: Foto de profesor en portada de curso

by Gareth J Barnard -
Picture of Core developers Picture of Particularly helpful Moodlers Picture of Plugin developers

Dear Irvin,

This forum is for discussions in English only. If you'd like to participate in a discussion in English, please stay around; if you'd prefer Spanish, please go to Moodle en Español.

Kind regards,

Gareth

Moderator