hotpototes

hotpototes

by leila riadi -
Number of replies: 3

Comme j'ai compris, hotpototes existe dans moodle et fonctionne bien mais je veux savoir si je peux lamélioré et comment.

et est ce que je peut intégré un générateur des quéstionnaire ou hotptotes à un n'a pas besoin.

 j'attend vos répence le plutot possible.

si possible  en français s'il vous plait.

et merci bouceaupclin doeil

Average of ratings: -
In reply to leila riadi

Re: hotpototes

by koen roggemans -
Picture of Core developers Picture of Documentation writers Picture of Moodle HQ Picture of Particularly helpful Moodlers Picture of Plugin developers Picture of Translators
Vous pouvez poser votre question en Francais dans Moodle en français wink
In reply to koen roggemans

Re: hotpototes

by Joseph Rézeau -
Picture of Core developers Picture of Particularly helpful Moodlers Picture of Plugin developers Picture of Testers Picture of Translators
Hi Koen,
Leila has posted the same message to the French-speaking Moodle. She is currently cross-posting messages (in French) to both the French-speaking and English-speaking Moodles. Unfortunately, her questions are much too vague to get a chance to be answered, as I have pointed out here to help her focus on a "real" question.
Let's hope she finally takes the hint.
Joseph
In reply to koen roggemans

Re: hotpototes

by leila riadi -

bonjour koen,

 pour les questions tu sais quil y a des gens qui participe dans un forum et dautres non pour cela je vous dis que je tente la chance pour avoir les réponses .car jen besoin de cette aide.

Et merci autre fois

merci de bien me compendresourire