Activació repetitiva d'activitats per al control horari

Activació repetitiva d'activitats per al control horari

per Roger Boada -
Nombre de respostes: 5

Bon dia,

Estic intentant crear una "màquina de fitxatge" gamificada.

Soc incapaç de trobar si es pot fer que una activitat sigui visible intermitentment només durant uns minuts al dia durant diverses franges horàries. És a dir, dies laborables, de 9.50 a 10; de 10.50 a 11 i de 11.50 a 12, per exemple. Això estimularia a l'alumnat a accedir al recurs durant aquelles franges horàries.

En la majoria d'activitats es pot programar la visibilitat, però només en un període i no de forma que es repeteixi l'esdeveniment. Si s'ha de crear cinc activitats per dia i programar-ho en cursos de llarga durada, seria una feina força feixuga.

Agrairé qualsevol idea, perquè el tipus d'activitat en aquests moments m'és indiferent.

En resposta a Roger Boada

Re: Activació repetitiva d'activitats per al control horari

per Joan Cervan -
No em sona això que comentes, però per gamificació hi ha aquest mòdul:

https://moodle.org/plugins/block_xp

que usa la funcionalitat d'aquest servei:

https://levelup.plus/
En resposta a Joan Cervan

Re: Activació repetitiva d'activitats per al control horari

per Roger Boada -
Moltes gràcies, Joan,
No és exactament el que buscava, però és força interessant. Provarem de quina forma podem "obligar" a interactuar repetitivament.
Salut!
En resposta a Roger Boada

Re: Activació repetitiva d'activitats per al control horari

per Joan Cervan -
Les obligacions forçades potser son més interessants que les llamineres: donar alguna gratificació als que aconsegueixin més punts al level up, etc.
En resposta a Joan Cervan

Re: Activació repetitiva d'activitats per al control horari

per Joan Cervan -
En resposta a Joan Cervan

Re: Activació repetitiva d'activitats per al control horari

per Roger Boada -

Sí, sí! Per això ho he posat entre cometes, perquè precisament amb aquesta gamificació podríem aconseguir que l'alumnat vulgui fer una tasca repetitiva que intrínsecament no és motivadora. S'obligarien ells mateixos.

El que em cal investigar és quines són les accions que potencialment podrien fer pujar de nivell al level up. Per exemple, si el simple fet de connectar-se al campus o a un curs o el fet de visitar una pàgina pot donar punts...