Що не так? Пишіть в коментарях
Відео тривалістю майже годину важкувате для сприйняття. Можливо, мало б сенс розбити на декілька частин?
Так важкувате, але про встановлення MOODLE. Якщо людину цікавить дана тема, то буде і паузу тиснути і декілька раз переглядатиме
Тут доречно розділити на два відео: налаштування серверного ПЗ Win10-ISS-PHP-MySQL та встановлення Moodle.
Але на кого орієнтоване це відео? Отримати теж саме можна легше скачавши готовий пакет інсталяції на основі XAMPP.
Я, от наприклад, першу частину цього відео можу порекомендувати своїм студентам, щоб вчилися встановлювати серверне оточення для різноманітних проєктів. Якщо хто не хоче вивчати Linux.
Але на кого орієнтоване це відео? Отримати теж саме можна легше скачавши готовий пакет інсталяції на основі XAMPP.
Я, от наприклад, першу частину цього відео можу порекомендувати своїм студентам, щоб вчилися встановлювати серверне оточення для різноманітних проєктів. Якщо хто не хоче вивчати Linux.
В першу чергу розраховане відео на молодих вчителів/викладачів інформатики, що отримали (відносно новий) комп'ютерний клас і хочуть себе попрактикувати у адмініструванні MOODLE. Наприклад у сільській школі мого району по відео встановили у своїх класах декілька вчителів.
Відео не розраховане для студентів. У свій час, мені таке відео було б дуже доречне.
І дякую за цікавість та обговорення ;)
Відео не розраховане для студентів. У свій час, мені таке відео було б дуже доречне.
І дякую за цікавість та обговорення ;)
доброго дня, а чи можна встановивши мудл робити курси або тести для тих хто незареєстрований у системі? можливо по окремому посиланню
Можна надати доступ "для гостя". І весь лекційний матеріал буде доступний без реєстрації
Але оцінити завдання чи пройти тест без реєстрації не можливо.
Але оцінити завдання чи пройти тест без реєстрації не можливо.
Користувач, який не має облікового запису на сайті, може заходити на курс тільки в ролі гостя. А гість працює з курсом в режимі "тільки читання". Тому тести гостю недоступні, бо результати тестування мусять записуватися в пам'ятmь.
Однак є фільтр, який дозволяє викладачу вставляти присутні в банку тестові питання в будь-який ресурс, для створення якого використовується HTML-редактор. Гість може ввести свою відповідь на це питання і одержати на неї закладену викладем репліку, тобто побачити чи правильна вона, однак за це ніде ніякі бали йому призначатися на будуть.
Однак є фільтр, який дозволяє викладачу вставляти присутні в банку тестові питання в будь-який ресурс, для створення якого використовується HTML-редактор. Гість може ввести свою відповідь на це питання і одержати на неї закладену викладем репліку, тобто побачити чи правильна вона, однак за це ніде ніякі бали йому призначатися на будуть.