'More' onder 'My courses' lijkt niet te werken

'More' onder 'My courses' lijkt niet te werken

by Joke Serroels -
Number of replies: 3

Als je veel cursussen toegewezen hebt aan jezelf, komt er onderaan de lijst van 'My courses' op het dashboard 'More' te staan.

Als je daar op klikt verwacht je naar het vervolg van de lijst te gaan of een volledige lijst van jouw cursussen te krijgen, maar er gebeurt niets in dat geval.

Weet iemand hier raad mee?


Average of ratings: -
In reply to Joke Serroels

'More' onder 'My courses' lijkt niet te werken

by Joost Elshoff -
Picture of Heel behulpzame Moodlers
Hoi Joke,

Dat is een veel gehoorde vraag, om eerlijk te zijn. Sinds een jaar of 2 is het zo dat de link 'Meer...' onder 'Mijn cursussen' in de navigatiebalk niet meer verwijst naar de voorpagina van het overzicht van categorieën en cursussen, maar altijd terugwijst naar je Dashboard, en specifiek naar het blok Cursusoverzicht.

Dat is een keuze geweest van de Moodle-developers, omdat het nieuwe blok Cursusoverzicht alle opties zou moeten bieden om je alle cursussen te tonen waarvoor je bent aangemeld en waartoe je (gezien je rol) toegang hebt.
Average of ratings: Nuttig (1)
In reply to Joost Elshoff

Re: 'More' onder 'My courses' lijkt niet te werken

by Joke Serroels -
Dag Joost,
weet jij dan een manier om alle cursussen waarvoor je bent aangemeld te zien? Ik zie er nu 10 gevolgd door die 'More', terwijl ik er bij 15 ben aangemeld. Die laatste vijf krijg ik niet te zien. Die had ik verwacht te zien te krijgen als ik 'more' druk. Dat hij niet naar het volledige overzicht gaat vind ik wel ok. Maar de 'more' lijkt nu niets te doen.
Groeten,
Joke
In reply to Joke Serroels

Re: 'More' onder 'My courses' lijkt niet te werken

by Joost Elshoff -
Picture of Heel behulpzame Moodlers
Op 'Mijn startpagina' in het blok Cursusoverzicht. Ervan uitgaande dat je met een actuele versie van Moodle werkt, vind je rechtsonder in dit blok een instelling om 12, 24 of 48 cursussen per pagina te tonen. Deze screencast van Mary Cooch geeft je wellicht meer informatie over hoe je dit gebruikt: