Początkujący administrator moodla

Początkujący administrator moodla

Napisane przez: Marcin Kowalski ()
Liczba odpowiedzi: 14

Witam,

Jestem początkującym administratorem moodla i muszę poprosić bardziej doświadczonych kolegów o pomoc. Mam 3 problemy, które próbuję rozwiązać. 

1. Nie mogę zapisać manualnie studentów na kurs. Po wejściu w Administracja kursem > Metoda zapisów, widoczne jest tylko zapisywanie samodzielne, a gdy chcę dodać nową metodę to do wyboru jest również tylko zapisywanie samodzielne.

2. Próbuję ukryć uczestników kursu z poziomu studenta, tak aby nie mogli oni sprawdzić kto jest zapisany na dany kurs.

3. Muszę wydrukować podejście studenta do quizu, ale wydruk z przeglądarki jest bardzo obszerny. Szukałem wtyczki, która by rozwiązała ten problem, ale bez powodzenia.

Będę wdzięczny za pomoc z którymkolwiek z problemów.

Pozdrawiam

W odpowiedzi na Marcin Kowalski

Odp: Początkujący administrator moodla

Napisane przez: boruh compl ()

1) 

jest taka opcja "włącz zapisywanie samodzielne. 
dodatkowo dodaj do kursów w metody zapisów. Teraz nie pamiętam ale coś z selfenrolment pogoglaj 

2)
to też dało się ogarnąć w ustawieniach kursu , lub uprawnieniach użytkownika dość prosto 

3) stworzyłbym widok na bazie i z niego generował nowy wydruk . lub zmodyfikowałbym obecny zostawiając to co chcesz . 


W odpowiedzi na Marcin Kowalski

Odp: Początkujący administrator moodla

Napisane przez: Jacek Krzymowski ()
1. To może być kwestia uprawnień, albo najbardziej prawdopodobne - wyłączonych metod zapisu. Dodatkowe metody włączysz w Administracja serwisu / Wtyczki / Zapisy / Zarządzaj wtyczkami zapisów
2. To wymaga zmiany uprawnień roli studenta (lub uwierzytelnionego użytkownika). Należy zabronić mu funkcji moodle/course:viewparticipants (i ewentualnie moodle/site:viewparticipants).
W odpowiedzi na Marcin Kowalski

Odp: Początkujący administrator moodla

Napisane przez: Marcin Kowalski ()
Ponownie potrzebuje pomocy.