Вітаю, Вікторе!
Ідея, звісно, хороша. І вашим студентам і взагалі українським користувачам Moodle такі відеоуроки були б дуже корисні.
Як відомо, перевага відео у більшій наочності, а недолік у тому, що знайти потрібний матеріал у відео набагато важче, ніж у тексті. Тому відеоуроки мають бути нетривалими за часом і кожен присвячений виключно одному дуже конкретному питанню, бажано присутньому в його назві.
Ваш відеоурок триває аж 11,5 хвилин і в ньому спочатку розповідається про те, як зареєструватися на сайті Moodle, потім як працювати з якимось курсом, як виконувати якісь завдання, далі зовсім несподівано виникає інформація про Диск Google тощо. Можливо, саме вашим студентам така структура відеоуроку зараз і потрібна, а от іншим користувачам навряд чи. Подумайте про те, що згодом і перед вами можуть постати інші завдання. Тоді ви частину відеоуроків могли б використати повторно, а частину переписати чи дописати.
Отже, я би рекомендував робити коротші відеоуроки, кожний з яких відповідає тільки на одне дуже конкретне питання, наприклад:
- як зареєструватися на сайті Moodle,
- як виконати завдання,
- як відправити завдання на перевірку,
- як створити документ Google тощо.
Щодо вашого питання, то на цьому сайті включено мультимедійний фільтр, який автоматично заміняє відеоплеєром будь-яке гіперпосилання на youtube та інші подібні ресурси.